شمانیوز
شما نیوز

واکنش تلگرامی علی کریمی به حواشی اخیر

علی کریمی در واکنش به پرسش های فراوان هوادارانش در خصوص حواشی اخیر نوشت: خیالتون راحت، از پیغام های چند نفر خاطرم مکدر نمیشه.

اساساً علی کریمی به راحتی کوتاه نمی آید و پا پس نمی کشد. بی شک این یکی از بارزترین شاخصه های اخلاقی اوست. کریمی حتی در جدال لفظی با برخی کاربران منتسب به استقلال هم کوتاه نمی آید و همچنان سعی می کند با پست های پندآموز تلویحاً آنها را به چالش بکشد. او در همین ارتباط شب گذشته در آخرین پست اینستاگرامش جمله ای معروف از نلسون ماندلا نقل کرده و نوشته است: "نقص یا کمبود زیبایی در چهره یک فرد را اخلاق خوب تکمیل می کند اما کمبود یا نبود اخلاق را هیچ چهره زیبایی نمی تواند تکمیل کند!".

کریمی که این روزها فعالیت گسترده تری در فضای مجازی دارد در کانال تلگرامش در واکنش به پرسش ها و ابراز نگرانی برخی از هوادارانش هم نوشت: "من که خیلی وقته خوشحالم و خیالتون راحت، از پیغام های چند نفر خاطرم مکدر نمیشه، گوشمون پره از این حرفا". نکته جالب توجه اینجاست که هنوز ۲۴ ساعت از افتتاح کانال تلگرام او نگذشته اما تا کنون بیش از ۳۰ هزار نفر با کانال او همراه شده اند که در نوع خود کم نظیر است. به نظر می رسد کریمی با این هدف کانال تلگرام راه اندازی کرده که از این پس بتواند بدون دغدغه نظراتش را در آن منتشر کند و از آنجایی که کانال تلگرام امکانی برای اظهارنظر ندارد مخالفانش هم نتوانند با کامنت هایشان او را به چالش بکشند!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی