شمانیوز
شما نیوز

زیدان بالاخره موفق به تماشای BBC شد!

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید بعد از مدت ها هر 3 ضلع خط حمله خود را در اختیار دارد.

به گزارش شما نیوز ، از زمان دیدار سوپرکاپ در ماه آگوست حالا زیدان در تعطیلات پیش رو هر 3 بازیکن مثلث خط حمله خود یعنی کریم بنزما، رونالدو و گرت بیل را در اختیار خواهد داشت.

در اوایل ژانویه امسال زیدان در مصاحبه ای تاکید کرد که فروش این 3 بازیکن غیرممکن است؛ اما مصدومیت های متوالی گرت بیل باعث شد آنها در نهایت با درخشش ایسکو به سیستم 2-4-4 عادت کرده و فاتح لیگ قهرمانان و لالیگا نیز بشوند.

در 108 دیداری که زیزو هدایت رئال را بر عهده داشت، این 3 بازیکن تنها در 28 بازی (26 درصد) بازی های حضور داشته اند؛ اما حالا و در آستانه دیدار سرنوشت ساز برابر اتلتیکومادرید، بنزما به تیم ملی دعوت نشده، رونالدو نیز درخواست عدم حضور در اردوی پرتغال را داشته و گرت بیل نیز در مادرید مانده تا زیدان از هر 3 بازیکن در تمرینات استفاده کند.

البته بنزما در فصل جاری در 12 بازی تنها 2 گل زده و روزهای سختی را با واکنش های هواداران رئال در برنابئو سپری می کند. گرت بیل نیز که شروع خوبی در فصل جاری داشت و گل سرنوشت سازی برابر دورتموند به ثمر رساند، حالا 8 بازی اخیر تیمش را از دست داده و شرایط رونالدو نیز در لالیگا با توجه به زدن تنها یک گل تعریفی ندارد؛ اما زیدان امیدوار است این 3 بازیکن برای دربی حساس مادرید آماده باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی