شمانیوز
شما نیوز

اخراج جنجالی سرمربی آرژانتینی القطر از دوحه

سرانجام پروسه جنجالی برکناری سرمربی آرژانتینی و سرشناس باشگاه قطری مختومه شد تا یک مربی بومی به عنوان جانشین او هدایت تیم بحران زده را برعهده بگیرد.

اخراج جنجالی سرمربی آرژانتینی القطر از دوحه

به گزارش شما نیوز ، باشگاه القطر در بازگشت دوباره به لیگ ستارگان در تابستان قراردادی سنگین با گابریل کالدرون بست و این مربی آرژانتینی که فاصله چندانی با نیمکت تیم ملی قطر نداشت را با قراردادی دو ساله روی نیمکت رهبری خود نشاند به این امید که بتواند فصل درخشانی را تجربه کند.

القطر به توصیه کالدرون در تابستان محمد طیبی مدافع ایرانی فصل قبل استقلال خوزستان را به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان سرشناس به خدمت گرفت اما با تفکرات مرد آرژانتینی راه به جایی نبرد تا پروسه برکناری این مربی در دستور کار قرار بگیرد. با توجه به این که اخراج کالدرون هزینه گزافی روی دست سران باشگاه می گذاشت موضوع فسخ قرارداد در اولویت قرار گرفت که در این راه سرمربی آرژانتینی زیر بار نرفت و اعلام کرد ترجیح می دهد به قراردادش پایبند باشد.

سرانجام پس از چند روز جنجال و درگیری ها لفظی گابریل کالدرون از القطر کنار گذاشته شد تا عبدا.. مبارک قاد به عنوان سرمربی جدید و بومی هدایت تیم را برعهده گرفته و برای اولین بار شب گذشته تمرینات طیبی و هم تیمی هایش را زیر نظر بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی