شمانیوز
شما نیوز

صادقی: سایپا بی سر و صدا وارد نقل و انتقالات می‌شود

مربی سایپا می گوید علی دایی به دنبال ساخت تیمی قدرتمند برای لیگ هجدهم است.

صادقی: سایپا بی سر و صدا وارد نقل و انتقالات می‌شود

به گزارش شما نیوز ، ابراهیم صادقی مربی تیم سایپا در مورد آخرین وضعیت نارنجی پوشان برای فصل آینده به خبرنگار ما گفت: تمرینات تیم از بیستم خردادماه آغاز می شود و برنامه های اردویی ما به همراه جزئیات توسط آقای دایی اعلام خواهد شد. بعد از مذاکرات علی آقا با مدیریت باشگاه، بازیکنان موردنظر برای فصل آینده پای میز مذاکره آمده اند تا ان شاء الله تیمی قدرتمند برای فصل بعد بسازیم.

او ادامه داد: سایپا بی سر و صدا وارد بازار نقل و انتقالات شده و سعی داریم در همه خطوط بازیکن جذب کنیم. ما فصل آینده علاوه بر لیگ و جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم. بنابراین لازم است تیم به شکلی بسته شود که در مقاطع زمانی مختلف با کمبود بازیکن مواجه نشویم.

صادقی در مورد جدا شدن قلی زاده و دانشگر از جمع سایپایی ها تصریح کرد: قلی زاده به شارلوای بلژیک ترانسفر شد و این جای خوشحالی است بازیکنی که پرورش یافته باشگاه سایپاست توانسته به اروپا برود. او 21 سال سن دارد و می تواند مانند مسعود شجاعی که از سایپا به اروپا رفت، مسیر موفقیت را در پیش بگیرد. دانشگر هم در مدت زمان یکسال حضورش به تیم ما کمک کرد و برایش آرزوی موفقیت می کنم.

مربی سایپا در مورد شایعه جدایی ترابی و اخباری از این تیم گفت: به جز دو بازیکنی که از جمع ما جدا شده اند، مابقی بازیکنان با ما قرارداد دارند و هیچ کس از جمع ما جدا نخواهند شد. ما برای فصل بعد ترابی را می خواهیم و اخباری و فلاح زاده نیز گلرهای فصل بعدمان هستند.

صادقی درباره تجربه اولین سال مربیگری اش خاطرنشان کرد: واقعاً سال خوبی بود و تجربه های بسیار ارزشمندی کنار علی دایی کسب کردم. از این بابت خوشحالم و می خواهم همچنان در این حوزه یاد بگیرم. چون هنوز بی تجربه ام و خیلی مسائل را باید تجربه کنم. برای سرمربی شدن عجله ای ندارم و مسیرم را ادامه می دهم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی