شمانیوز
شما نیوز

مدیر ورزشی سابق رئال مادرید: نیمار وارث رونالدو در مادرید است

 در حالی که آینده کریستیانو رونالدو در رئال مادرید هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد، خورخه والدانو معتقد است نیمار، فوق ستاره برزیلی جانشین مناسبی برای او در این تیم خواهد بود.

مدیر ورزشی سابق رئال مادرید: نیمار وارث رونالدو در مادرید است

به گزارش شما نیوز ، مدیر ورزشی سابق رئال مادرید بر این باور است که نیمار، فوق ستاره برزیلی پاریسن ژرمن به اندازه کافی برای بازی در رئال مادرید خوب است و می تواند جانشینی شایسته برای کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی کهکشانی ها باشد.

درست دقایقی پس از سوت پایان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا و پیروزی ۳-۱ رئال مادرید مقابل لیورپول و کسب سیزدهمین قهرمانی در اروپا، کریس رونالدو تلویحا از تمایل خود به ترک این تیم صحبت کرد. حرف هایی که شایعه پیوستن نیمار از پاریسن ژرمن به رئال مادرید را بیش از پیش داغ کرد.

حال خورخه والدانو، بازیکن، مربی و مدیر ورزشی سابق رئال مادرید به این شایعات و حواشی واکنش نشان داده است. والدانو در مصاحبه ای با اکیپ فرانسه در این خصوص گفت:

باید اذعان کنم که نیمار در سطح بازی برای رئال مادرید هست. برای من او شایسته ترین وارث رونالدو در رئال است. به نظر من بدنبال بازیکنی با چنین استعدادی که تا پنج سال آینده به اوج شکوفایی خواهد رسید بودن کاملا مشروع و منطقی است.

نیمار در تابستان گذشته و با رقم سرسام آور ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا راهی پاریسن ژرمن شد تا به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال شناخته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی