شمانیوز
شما نیوز

پیش بازی آلمان - مکزیک؛ ژرمن ها در اندیشه تکرار قهرمانی

 بازی های گروه ششم با دیدار آلمان در مقابل مکزیک آغاز می شود.

پیش بازی آلمان - مکزیک؛ ژرمن ها در اندیشه تکرار قهرمانی

به گزارش شما نیوز ، امروز (یک شنبه) بیست و هفتم خرداد از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو دو تیم آلمان و مکزیک به مصاف هم خواهند رفت. قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی از کشورمان خواهد بود.

شرایط کلی

ژرمن ها در حالی پا به میدان می گذارند که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هستند و حالا می خواهند قهرمانی خود را تکرار کنند و پرافتخار ترین تیم اروپایی در ادوار جام جهانی شوند. پیش از شروع این تورنمنت یواخیم لو با خط زدن لروی سانه شوک بزرگی به اردوی تیم وارد کرد. نکته جالب غیبت شورله و گوتزه سازندگان گل قهرمانی مانشافت در جام جهانی ۲۰۱۴ است.

در آن سو مکزیک با بیست و یک امتیاز از ده امتیاز به عنوان صدرنشین منطقه آمریکا شمالی جواز حضور در جام جهانی را کسب کرد. رافائل مارکز پنجمین جام جهانی خود را پشت سر می گذارد و با سابقه ترین بازیکن مکزیک به شمار می رود. مکزیک در دیدار های تدارکاتی قبل از جام نیز نتایج آنچنان خوبی را کسب نکرد و روی کاغذ به نظر می رسد در کنار سوئد برای صعود به عنوان تیم دوم به مرحله بعد بجنگند.

ترکیب احتمالی

رویارویی قبلی

این دو تیم یازده بار به مصاف هم رفتند که سهم آلمان شش برد و سهم مکزیک چهار برد بوده است. آخرین بار سال گذشته در جام کنفدراسیون ها به مصاف هم رفتند که آلمان با نتیجه ۴-۱ به پیروزی رسید.

نکات آماری و تاکتیکی

آلمان با چهار قهرمانی پرافتخار ترین تیم اروپایی حاضر در جام جهانی محسوب می شوند.

به نظر می رسد یواخیم لو در خصوص اوزیل زیاد ریسک نکند و او فردا از روی نیمکت کار را آغاز کند.

نویر می تواند بعد از مدت ها مصدومیت اولین بازی رسمی خود را انجام دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی