شمانیوز
شما نیوز

انتقاد سرمربی سوئد از ژرمن‌ها: آنها نباید بدین شکل مقابل نیمکت ما خوشحالی کنند

 پس از پیروزی دراماتیک تیم ملی آلمان مقابل سوئد در دومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، یان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد به انتقاد از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی آلمان پرداخت.

انتقاد سرمربی سوئد از ژرمن‌ها: آنها نباید بدین شکل مقابل نیمکت ما خوشحالی کنند

به گزارش شما نیوز ، تیم ملی آلمان شب گذشته در حالی در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف سوئد رفت که بازی اول خود را با نتیجه ۱-۰ به مکزیک باخته بود و شکست در این بازی به منزله حذف زودهنگام مدافع عنوان قهرمانی بود. اما در یک بازی دراماتیک و با گلزنی دقیقه ۹۵ تونی کروس، آلمان توانست با حساب ۲-۱ سوئد را شکست دهد تا هنوز به صعود امیدوار باشد.

یان اندرسون، سرمربی تیم ملی سوئد در پایان بازی ضمن اعتراض به خوشحالی نیمکت نشینان و کادر فنی تیم ملی آلمان گفت:

برخی بازیکنان آلمان و به سمت نیمکت ما دویدند و مقابل صورت ما با ادا در آوردن شروع به خوشحالی کردند که واقعا آزار دهنده بود و مرا عصبانی کرد. تقریبا همه روی نمیکت ما عصبانی و اذیت شدند.

۹۵ دقیقه بازی را مبارزه می کنی و پس از سوت پایان دست می دهی و همه چیز تمام می شود و به خاطر همین خیلی عصبانی بودم. برخی طوری رفتار کردند که نباید کرد. پس از پیروزی خوشحالی می کنی و تیم حریف را در غمش تنها می گذاری اما نباید آنطور رفتار کرد. مسئله همین است.

سرمربی تیم ملی سوئد در ادامه درباره داوری و پنالتی ای که می توانست برای تیم ملی کشورش گرفته شود گفت:

اگر سیستم کمک داور ویدئویی وجود دارد، اینکه داور تا این حد احساس امنیت و درست بودن نظرش را داشته باشد که حتی نگاهی به صحنه نکند مایه شرم است.

اندرسون در پایان درباره شانس صعود و بازی آخر سوئد هم گفت:

هنوز از شانس فوق العاده ای برای صعود برخورداریم و برای رسیدن به آن هرکاری خواهیم کرد. از نظر احساسی در حال حاضر ناامید و ناراحت هستیم. خودمان را جمع و جور می کنیم و به بازی ۴شنبه که شانس خوبی برای صعود داریم فکر خواهیم کرد.

یکی از سنگین ترین پایان های ممکن را تجربه می کنم، اما هنوز همه زنده هستند و باید زخم های خود را برای بازی بعد التیام بخشیم.

سوئد در بازی آخر خود به مصاف مکزیک ۶ امتیازی خواهد رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی