شمانیوز
شما نیوز

حسرت نیمکت‌نشینان بزرگ کی‌روش؛ رکوردهای نشکستنی

رکورد دقایق بازی برای تیم ملی در جام‌جهانی در اختیار دو کاپیتان پیشین تیم ملی باقی ماند. 

حسرت نیمکت‌نشینان بزرگ کی‌روش؛ رکوردهای نشکستنی

به گزارش شما نیوز ، در تیم ملی ایران بازیکنان زیادی هستند که بازی در دو جام را تجربه کرده‌اند اما فقط دو بازیکن با حضور فیکس در هر دو دوره به یک رکورد منحصر به فرد رسیده‌اند. مهدی مهدوی‌کیا و آندرانیک تیموریان دو بازیکنی هستند که در هر شش بازی فیکس بوده و صاحب رکورد ۵۴۰ دقیقه بازی برای تیم ملی ایران در جام‌های جهانی هستند.

در جام‌جهانی روسیه دو بازیکن فرصت داشتند که به جمع این دو نفر اضافه شوند اما این اتفاق برای آنها نیفتاد. رضا قوچان‌نژاد و پژمان منتظری با ۲۷۰ دقیقه سابقه بازی در جام‌جهانی مسافر روسیه شدند. دو بازیکنی که حضور آنها در ترکیب اصلی اتفاق خیلی بعیدی نبود. بعضی از پیش‌بینی‌ها این بود که با توجه به سیستم دفاعی تیم ملی، پژمان منتظری به جای رامین رضاییان در جناح راست قرار بگیرد و یا این که بعد از خط خوردن سیدجلال حسینی، گزینه کی‌روش برای قلب دفاع باشد. رضا قوچان‌نژاد هم یکی از گزینه‌هایی بود که شانس حضور او در خط حمله داده می‌شد اما هیچ کدام از این دو بازیکن حتی یک دقیقه هم برای تیم ملی بازی نکردند. منتظری و قوچان‌نژاد، ۲۷۰ دقیقه روی نیمکت نشستند تا رکورد مهدوی‌کیا و تیموریان حداقل تا جام‌جهانی بعدی دست‌نخورده باقی بماند.

رضا قوچان‌نژاد که زننده گل تیم ملی در بازی مقابل بوسنی بود فرصت داشت تا یک رکورد دیگر هم به نام خودش ثبت کند. او با زدن یک گل در روسیه می‌توانست به تنها بازیکن ایرانی تبدیل شود که در دو جام پی در پی گل زده است اما نیمکت‌نشینی فرصت این رکورد را هم از مهاجم دورگه ایرانی گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی