شمانیوز
شما نیوز

پکرمن: انگلیس صاحب تیمی جوان و با هماهنگی بالا است

 پکرمن می داند که تیمش جدال سختی مقابل انگلیس دارد.

پکرمن: انگلیس صاحب تیمی جوان و با هماهنگی بالا است

به گزارش شما نیوز ، پیروزی ۱-۰ کلمبیا در روز پایانی مرحله گروهی جام جهانی مقابل سنگال، حکم به صدرنشینی تیم پکرمن داد و حالا آنها باید در آخرین مسابقه دور یک هشتم نهایی در مقابل انگلیس به میدان بروند که در دیدار آخر خود مقابل بلژیک شکست خورد. پکرمن در مورد صعود تیمش و تقابل با انگلیس چنین گفته است:

بازی آسان در این مرحله نیست، هر تیمی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل مان قرار بگیرد، رقیب سرسختی خواهد بود، این ها ۱۶ تیم برتر دنیا هستند که به این مرحله رسیده اند. مشخصاً ممکن است روزی خوب یا حتی بهتر از خوب داشته باشند ولی مجموعه کلی ترکیب تیم در سطحی مشخص عمل می کند. انگلیس تیمی جوان است که از هماهنگی خوبی برخوردار است، اعتماد به نفس خوبی در بازیکنان تیمشان دیده می شود، استعدادهایی عالی در ترکیب تیم حضور دارند و در عین حال توانستند با قدرت از مرحله گروهی عبور کنند. مطمئنم بازی متفاوتی در پیش رو خواهیم داشت، اما در جام جهانی باید آماده بود که از ابتدا بازی های بزرگ انجام داد. انگلیس به دنبال پیشروی است و البته ما هم آماده ایم که نتیجه خوبی را کسب کنیم.

پکرمن در مورد تاثیر کارت های زرد در صعود تیم ها در گروه هشتم گفت:

باختن و حذف شدن در ضربات پنالتی در جام جهانی خیلی سخت و دردناک است، اما باید قوانین را پذیرفت چون بالاخره باید برنده مشخص شود. اما وقتی بحث کارت های زرد برای صعود پیش کشیده می شود بازیکنان باید متوجه شوند که دریافت کارت ها چقدر می تواند در سرنوشت تیم مهم جلوه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی