شمانیوز
شما نیوز

بی‌بی‌سی: دو کره‌ای، بهترین بازیکنان مرحله‌ی گروهی!

یکی از پرهیجان‌ترین و پرحادثه‌ترین مراحل گروهی در تاریخ جامهای جهانی به پایان رسید.

بی‌بی‌سی: دو کره‌ای، بهترین بازیکنان مرحله‌ی گروهی!

به گزارش شما نیوز ، آلمان مدافع عنوان قهرمانی حذف شده، انگلیس با اقتدار به مرحله‌ی حذفی صعود کرده و بازی‌های مرحله‌ی گروهی سرشار از گل، پنالتی‌های مهار شده و درام‌های ناشی از VAR بوده. شبکه‌ی بی‌بی‌سی بهترین بازیکنان مرحله‌ی گروهی را از دید خود معرفی کرده و تیم منتخب این مرحله را روی کاغذ تشکیل داده.

پنج بازیکن برتر :

1 - کو ( کره ) 8.37 2 - یون ( کره ) 8.22 3 - کین ( انگلیس ) 7.86 4 - الحداری ( مصر ) 7.73 5 - مودریچ ( کرواسی ) 7.68

هیچکس انتظار نداشت که دو فوتبالیست کره‌ای صدرنشین این لیست باشند. ولی بی‌بی‌سی می‌گوید با گرفتن میانگین از نمره‌های تعلق گرفته به بازیکنان در بازی‌های مرحله‌ی گروهی، کو یو- هان و یون یانگ- سان بالاترین امتیازها را بدست آورده‌اند.

البته بی‌بی‌سی می‌گوید شاید علت این باشد که پیروزی کره بر آلمان و حذف شگفت ژرمن‌ها از جام جهانی، بازیکنان کره را بیش از پیش مورد توجه قرار داده و باعث شده نگاه خاصی به آنها بوجود بیاید. جالب اینجا است که کو با امتیاز 8.37 تا اینجا تنها یازده دقیقه در مقابل آلمان بازی کرده.

تیم منتخب مرحله‌ی گروهی :

دو بازیکن انگلیسی، کین و کیران تریپیر به تیم منتخب مرحله‌ی گروهی راه یافته‌اند. بی‌بی‌سی می‌گوید تیم منتخب را از بازیکنانی تشکیل داده که دست‌کم در دو بازی به میدان رفته‌اند و بیشترین میانگین امتیاز را بدست آورده‌اند.

چو و سان کره‌ای هم به دلیل نمایش درخشان خود در مقابل آلمان به تیم منتخب راه پیدا کرده‌اند. روملو لوکاکوی بلژیکی هم که تا اینجا 4 گل به ثمر رسانده دیگر مهاجم تیم منتخب مرحله‌ی گروهی جام جهانی است.

از جمله راه‌یافتگان شگفتی‌ساز به تیم منتخب باید به آندره کاریو، وینگر پرویی و کیسکوکه هوندا، مدافع ژاپنی اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی