شمانیوز
شما نیوز

نگاهی به کورس آقای گلی جام‌جهانی/ در انتظار یک رونالدوی دیگر

مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ در حالی به اتمام رسید که هری کین انگلیسی با ۵ گل خودش را مدعی جدی کفش طلای جام معرفی کرد.

نگاهی به کورس آقای گلی جام‌جهانی/ در انتظار یک رونالدوی دیگر

به گزارش شما نیوز ، به کمک گل‌های لوکاکو رونق یافت و پس از گلزنی‌های متعدد کین، مدعی اول آقای گلی خودش را شناخت.

شروع با رونالدو

در دومین روز جام، کریس رونالدو مقابل اسپانیا هت‌تریک کرد و خودش را مدعی جدی آقای گلی نشان داد؛ هر چند روند گلزنی‌اش مقابل ایران متوقف شد و در این بازی ضمن فرار از اخراج، یک پنالتی را هم از دست داد؛ هرچند هنوز به لطف آن هت‌تریک و رقم زدن برتری پرتغال مقابل مراکش با ۴ گل مدعی جدی آقای گلی است.

کار بزرگ لوکاکو

در جمع بلژیک پرستاره، لوکاکو از همان ابتدا خودش را یک سر و گردن بالاتر از بقیه نشان داد و در ۲ بازی اول به اولین بازیکن پس از مارادونا تبدیل شد که در ۲ بازی متوالی جام‌جهانی ۲ گل می‌زند. او با استراحت در طول بازی با انگلیس برای دروازه‌گشایی‌های بعدی آماده شد.

کین صدرنشین

جوان‌ترین کاپیتان جام‌جهانی ۲۰۱۸ پس از زدن هر ۲ گل انگلیس به تونس، مقابل پاناما به کمک ۲ پنالتی و ضربه‌ای که در بین راه به پایش برخورد کرد، بعد از هورست و لینکر به سومین انگلیسی رقم زننده هت‌تریک در جام‌‎جهانی تبدیل شد. کین در مجموع ۵ گله شد. از زمان ۳۲ تیمی شدن جام‌جهانی در هیچ دوره‌ای سابقه نداشت یک بازیکن در پایان دور دوم مرحله گروهی با ۵ گل در صدر جدول گلزنان بایستد. حالا کین به عنوان مدعی جدی آقای گلی، امید اول برای گذر از سنت آقای گل شدن با ۶ گل زده است؛ کاری که آخرین بار رونالدوی برزیلی در جام‌جهانی ۲۰۰۲ انجام داد و با بیش از ۶ گل کفش طلا را ربود.

در انتظار مسی و نیمار

مسی و نیمار هر کدام با یک گل زده امیدوارند درمراحل حذفی بیش از پیش خودشان را نشان دهند. نیمار در وقت‌های تلف شده بازی دوم با کاستاریکا گلزنی کرد و گل مسی نقش مهمی در بازگشت آرژانتین به جام و برتری منجر به صعود مقابل نیجریه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی