شمانیوز
شما نیوز

دشام: امباپه از این هم بهتر خواهد شد

 دشام بر این باور است که امباپه می تواند باز هم پیشرفت کند.

دشام: امباپه از این هم بهتر خواهد شد

به گزارش شما نیوز ، کیلیان امباپه ستاره جوان تیم ملی فرانسه در دیدار مقابل آرژانتین خوش درخشید و با گرفتن یک پنالتی و زدن یک گل، به تیمش کمک شایانی کرد تا رقیب خود را از پیش رو بردارد و به دور بعد برسد. حالا در آستانه دیدار با اروگوئه، دشام عنوان کرده امباپه می تواند بهتر از این هم شود:

او عملکرد خیلی خوبی داشت، که نشانه دیگری بود بر توانایی های فنی وی. چنین عملکردی در چنین مسابقه مهمی، بحث های زیادی را پیرامون او بوجود می آورد. خوشبختانه او زمان داشته و فرصت هضم این مسائل را پیدا کرده است. اروگوئه متوجه شده که امباپه چه قابلیت هایی دارد. با این وجود، او هنوز به عنوان یک بازیکن جوان، در حال یادگیری است.

در عین حال، دشام درباره تقابل تیمش با اروگوئه گفت:

تیمم را برای حضور کاوانی در مقابل مان آماده کرده ام. اما اگر او هم بازی نکند، تابارز گزینه های جانشین خوبی در تیمش دارد. کاوانی نیازی به معرفی ندارد، از زمان حضورش در فرانسه، شناخت خوبی از او دارم. اما غیبت او، شکل و شمایل اروگوئه را تغییر نمی دهد. اروگوئه بازیکنان خوب دیگری در فاز تهاجمی دارد و ما آماده تقابل با همه گزینه ها هستیم. وقتی بحث تکنیک پیش می آید تیم اروگوئه کیفیت یک تیم آمریکای جنوبی را دارد. هر زمان هم لازم باشد، آن ها جنگنده عمل می کنند، و از قدرت بدنی خود به خوبی بهره می برند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی