شمانیوز
شما نیوز

ببینید | پشت پرده افشای فایل صوتی منتسب به جلسه فرماندهان سپاه

دو روز است که بحث انتشار یک فایل صوتی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رسانه های خارجی به خصوص فارسی زبان ها داغ شده و هر شبکه ای بر آن تحلیلی ارائه می کند اما واقعیت پشت پرده افشای این فایل صوتی منتسب به جلسه فرماندهان سپاه چیست؟

ببینید | پشت پرده افشای فایل صوتی منتسب به جلسه فرماندهان سپاه

علی آبشناس-

به گزارش شمانیوز : اخیرا یک فایل صوتی منتسب به سردار محمدعلی جعفری فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فضای مجازی منتشر شده است که واکنش های بسیاری را در محافل سیاسی و رسانه ای داخلی و خارجی به خصوص رسانه های فارسی زبان خارجی به دنبال داشته است.  

فایلی صوتی که دو سال قبل منتشر شد و اکنون بار دیگر از سوی رادیو آمریکا باز نشر شده و تقریباً تمامی رسانه‌های غربی و عبری و عربی برای مقابله با سپاه به آن پرداخته و هنوز هم این هجوم همه‌جانبه ادامه دارد. اما واقعیت و پشت پرده افشای این فایل صوتی که مربوط به سال ۹۷ می باشد، چیست؟

مدیر مسئول کیهان در این باره نوشت: «در این فایل صوتی طرف مکالمه سردار جعفری (فرمانده سابق سپاه) گزارشی از یک سوءاستفاده و فساد مالی که در یکی از شرکت‌های پوششی سپاه اتفاق افتاده بود را به فرمانده سپاه ارائه می‌کنند و سپس متهم به دستگاه قضایی معرفی و تحت پیگرد قرار می گیرد. متهم (آقای شریفی) که معاون شهردار سابق (جناب آقای قالیباف رئیس فعلی مجلس) می باشد به محض مطلع شدن از صدور حکم جلب به خارج از کشور فرار می کند که آقای قالیباف با لطایف الحیل او را به کشور باز می‌گرداند و تحویل مقامات قضایی می دهد. وی در دادگاه علاوه‌ بر حبس، استرداد اموال به غارت برده محکوم می شود که هم‌اکنون زندانی است و بخشی از اموال هم از او بازپس گرفته شده است.

در بخشی از مکالمه یاد شده سخن از شهید بزرگوار، سپهبد قاسم سلیمانی نیز به میان آمده و به این مسئله اشاره شده است که قرار بوده سپاه قدس هم از سود شرکت یاد شده سهمی داشته باشد.»

اما اینکه کجای این کارها اشتباه بوده و تقصیر سپاه و فرمانده وقت این ارگان نظامی و آقای قالیباف چه بوده است؟ پشت پرده این انتشار مجدد فایل صوتی و به اصطلاح افشاگری چیست؟ کلیپ زیر را ببیند تا بتوانید جواب سوالات خود را پیدا کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی