شمانیوز
شما نیوز

سال 1401

مجری های برنامه تحویل سال مشخص شدند | صدا و سیما برای مردم در شب عید سنگ تمام گذاشت

شبکه‌های سیما امسال نیز همانند سال‌های قبل زمان تحویل سال ۱۴۰۱ ویژه‌برنامه‌هایی را با اجرای مجریان شناخته‌ شده تدارک دیده‌اند.

مجری های برنامه تحویل سال مشخص شدند | صدا و سیما برای مردم در شب عید سنگ تمام گذاشت

به گزارش شمانیوز: شبکه‌های سیما امسال نیز همانند سال‌های قبل زمان تحویل سال ۱۴۰۱ ویژه‌برنامه‌هایی را با اجرای مجریان شناخته‌ شده تدارک دیده‌اند.

 

شبکه یک| علی ضیا

دو هفته پیش علی ضیا پس از مدت ها در تلویزیون دیده شد. او مهمان برنامه «خندوانه» بود و همان جا از بازگشت خود به آنتن خبر داد و گفت از ۲۲ اسفند تا زمان تحویل سال ۱۴۰۱ ویژه برنامه «فرمول یک» را اجرا خواهد کرد. چند روز پیش هم خبری تازه درباره این برنامه منتشر شد که حاوی معرفی هیات انتخاب طرح چهره مردمی «فرمول یک» است که تصمیم دارند گزینه های چهره مردمی سال را معرفی کنند. محمود انوشه، بهروز شعیبی، محمد دادکان، گلاره ناظمی، رضا پورحسین، شهره پیرانی، محمدرضا شفیعی، گلاره عباسی و علیرضا قزوه از بین یک فهرست 40 نفره، 10 نفر برگزیده را انتخاب خواهند کرد، در نهایت یک نفر با رای و نظر مردم در برنامه تحویل سال به عنوان چهره سال معرفی می شود.

.

شبکه دو| داریوش فرضیایی و مژده لواسانی

داریوش فرضیایی یا همان عموپورنگ ویژه برنامه شبکه دو را اجرا خواهد کرد. فرضیایی نوروز ۹۶ چنین تجربه‌ای از سرگذراند؛ هر چند او در قالب برنامه کودکانه موفق تر است اما در اجرای ویژه برنامه سال تحویل نیز توانست گلیم خود را به خوبی از آب بیرون بکشد. البته پژمان بازغی هم کنار او بود و همین به رونق بیشتر برنامه کمک کرد. حالا هم به نظر میرسد شبکه دو مجری دیگری کنار فرضیایی قرار دهد. بر اساس شواهد، شانس مژده لواسانی برای انتخاب به عنوان دیگر مجری ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو بالاست.

.

شبکه سه| احسان علیخانی

چند روز پیش قایم مقام شبکه سه از پخش «عصر جدید» در آستانه سال نو خبر داد. با این حال خبرهایی به گوش می رسد که همین برنامه، در لحظه سال نو هم روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. چنین اتفاقی با توجه به تجربه سال های پیش محتمل است. در این مدت نام باربد بابایی (مجری زوجی نو) و رضا رشیدپور (مجری سیم آخر) هم به عنوان مجری تحویل سال شنیده می شد.

 

رادیو جوان| فرزاد حسنی

علیرضا مقصودی، مدیر رادیو جوان، از انتخاب فرزاد حسنی برای اجرای برنامه چهار ساعته تحویل سال این شبکه خبر داد. مدیریت جدید تلویزیون بارها از فراهم کردن زمینه بازگشت همه چهره ها خبر داده است. پیرو همین، صدای فرزاد حسنی پس از سالها در رادیو شنیده شد. حالا پیشنهاد هفت صبح این اســت که این مجری ویژه برنامه شبکه چهار را اجرا کند. /هفت صبح

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی