شمانیوز
شما نیوز

نمایشگاه کتاب

راحت ترین مسیر برای رفتن به نمایشگاه کتاب

درهای این رویداد فرهنگی در مصلای تهران بعد از دو سال به روی ناشران و مخاطبان باز شده و تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب میزبان علاقه‌مندان کتاب خواهد بود.

راحت ترین مسیر برای رفتن به نمایشگاه کتاب

به گزارش شمانیوز: سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دلیل شیوع ویروس کرونا برای دو سال به تعویق افتاد و بالاخره امروز، چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرد. درهای این رویداد فرهنگی در مصلای تهران بعد از دو سال به روی ناشران و مخاطبان باز شده و تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه  از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب میزبان علاقه‌مندان کتاب خواهد بود. مساله نگران‌کننده در شروع کار نمایشگاه این است که با وجود این‌که شیوع ویروس کرونا - هرچند با روند کاهشی -  همچنان در جریان است اما بیشتر حاضران از ماسک استفاده نمی‌کنند.

 

 

مسیر‌های متروی نمایشگاه کتاب

اولین پیشنهاد ما برای رفتن مصلی از طریق مترو است. در نزدیکی مصلی ۲ ایستگاه متروی شهید بهشتی و مصلی وجود دارد. دسترسی به ایستگاه مصلی از خط ۲ که در نقشه به رنگ قرمز است و برای دسترسی به ایستگاه شهید بهشتی از ۲ خط یک و سه می‌توان استفاده کرد.

انتظار برای آمدن قطار در خط ۱ یعنی مصلی بسیار کم‌تر از خط‌های دیگر است. اگر می‌خواهید سریع‌تر به مصلی برسید از ایستگاه مصلی استفاده کنید.

 

راه‌های رسیدن به نمایشگاه کتاب با اتوبوس

دومین پیشنهاد ما برای رسیدن به مصلی اتوبوس است. اتوبوس‌هایی وجود دارد که به صورت مستقیم از ایستگاه به مصلی می‌روند.

ایستگاه‌هایی که اتوبوس‌های آن مستقیم به مصلی می‌روند به شکل زیر است:

اتوبوس‌های مستقیم به مصلی از ایستگاه‌های زیر حرکت می‌کنند:

ایستگاه میدان آزادی، ایستگاه صادقیه، ایستگاه تجریش، ایستگاه قیطریه، ایستگاه میدان امام حسین(ع)، ایستگاه خراسان، ایستگاه میدان انقلاب، ایستگاه میدان صنعت، ایستگاه میدان رسالت، ایستگاه هفت تیر، ایستگاه ونک، ایستگاه خاوران.

همچنین خطوط عبوری از مصلی به شرح زیر می‌باشد:

۱- خط پایانه آزادی- سید خندان، ۲- خط میدان امام حسین-پایانه شهید بهشتی، ۳- خط بیمارستان امام خمینی-پایانه شهید بهشتی، ۴- خط انتهای بلوار ارتش- پایانه شهید بهشتی، ۵- خط میدان انقلاب-پایانه بیهقی، ۶- خط چهارراه خاقانی-پایانه شهید بهشتی، ۷-خط میدان رسالت-میدان ونک، ۸-خط میدان رسالت-میدان صنعت، ۹-خط رسالت-مطهری، ۱۰-خط فلکه سوم تهرانپارس-خیابان شهید مطهری و ۱۱- سامانه تندرو خط ۵ (پایانه BRT علم وصنعت-پایانه بیهقی)

 

راه‌های رسیدن به نمایشگاه کتاب با تاکسی

و اما سومین پیشنهاد ما برای رسیدن به نمایشگاه کتاب از طریق تاکسی است.

برای رسیدن به مصلی امکان استفاده از از تاکسی‌ها یا ون‌هایی که در میدان تجریش، میدان نوبنیاد، میدان صنعت، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهران‌پارس، ترمینال آزادی، ترمینال جنوب، میدان راه‌آهن، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد به مقصد نمایشگاه کتاب، را دارید .

 

رفتن به نمایشگاه کتاب با ماشین شخصی

اگر قصد دارید با ماشین شخصی خود به نمایشگاه بروید از آدرس‌های زیر برای رسیدن به نمایشگاه و پارک خودرو استفاده کنید.

خیابان شهید بهشتی- پارکینگ درب شماره یک: دسترسی از خیابان شهید بهشتی واقع در ضلع جنوبی مصلی

خیابان مفتح- پارکینگ لجستیک- دسترسی از خیابان مفتح، قبل از دانشگاه الهیات

اتوبان رسالت- پارکینگ گلگشت- دسترسی از اتوبان رسالت، قبل از سازمان فرهنگ و ارتباطات

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی