شمانیوز
شما نیوز

سریال یاغی

ببینید صحبت های دردناک بازیگر یاغی | بازیگر یاغی من تو خیابون‌ها می‌خوابیدم | بازیگر یاغی اشک همه رو درآورد

بازیگر سریال یاغی می گوید به دلیل بی‌پولی جایی برای خوابیدن نداشته است.

ببینید صحبت های دردناک بازیگر یاغی | بازیگر یاغی من تو خیابون‌ها می‌خوابیدم |  بازیگر یاغی اشک همه رو درآورد

«حسن همتی» بازیگر سریال یاغی که مهمان سومین برنامه فیس تو فیس صفحه اینستاگرام تی وی پلاس بود، با حضور در این برنامه از سختی‌هایی که کشیده و همینطور بازی در سریال یاغی و این که چطور این اتفاق زندگی‌اش را تغییر داد گفته است. سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت با بازی پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، علی شادمان، مهدی حسینی نیا، نیکی کریمی و فرهاد اصلانی از پلتفرم فیلیمو پخش می شود و مخاطبان زیادی پیدا کرده است. در ادامه حرفهای این بازیگر سریال یاغی را می بینید: 


 

او از طرفداران تیم فوتبال استقلال است. امیر جعفری در سال 1386 با ریما رامین فر (بازیگر مجموعه‌ی پر طرفدار پایتخت) ازدواج کرد و ثمره‌ی این ازدواج موفق یک پسر بنام آیین است

امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری یکی دیگر از بازیگران سریال یاغی متولد هفدهم مرداد ماه سال 1355 در تهران است. او تحصیلاتش را تا دیپلم ادامه داد و پس از آن به عنوان بازیگر کارش را از تئاتر شروع کرد.

دلاوری در سال 1374 با سریال مهر خوبان به طور حرفه‌ای بازیگری را ادامه داد. وی در 1385 با ایفای نقش در سریال تلویزیونی ما چند نفر به شهرت رسید.

سریال یاغی

این سلبریتی بازیگری را از سال 1352 در 18 سالگی با ایفای نقش در سریال صخره سیاه شروع کرد و پس سال‌ها کار در این عرصه و بازی در چندین سریال تلویزیونی در سال 1387 با سریال تلویزیونی بی‌گناهان به کارگردانی احمد امینی به شهرت رسید.

جواد خواجوی یا همان حامد سریال یاغی که عاشق خواهد جاوید است متولد خرداد ماه سال 1371 در مشهد مقدس می باشد. خواجوی دانشجوی انصرافی رشته سینما بوده که فعالیتش را با نویسندگی و کارگردانی با تئاتر آغاز کرد. او یکی از نویسندگان پویانمایی محبوب دیرین دیرین بوده است.

بعد از نزدیک به هفت سال کار تئاتر در سال 1386 با سریال «روزگار خوش حبیب آقا» به کارگردانی مهدی مظلومی و نویسندگی سعید آقاخانی وارد قاب تلویزیون شد

این بازیگر سپس در نوروز 87 در مجموعه «پیامک از دیار باقی» سیروس مقدم بازی کرد. با سریال روزگار خوش حبیب آقا در نوروز 86 به شدت دیده شد تا اینکه با حضور در مجموعه های «باغ شیشه ای» و «سه دونگ سه دونگ» به شهرت رسید.

عباس جمشیدی‌فر که این روزها حضور پررنگی در شبکه نمایش خانگی دارد درباره حضور در سریال یاغی اظهارداشت: وقتی محمد کارت (کارگردان سریال یاغی) این نقش را به من پیشنهاد کرد، هیجان زده شدم و با اشتیاق آن را قبول کردم. نقش من در سریال کوتاه است اما آن را به شدت دوست دارم و تمام تلاشم را کردم تا خواسته‌های کارگردان را در مورد این نقش، اجرایی کنم.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در مورد چگونگی رسیدن به نقش علی گرگی گفت: نقش بسیاری سختی بود و هیچ وجه اشتراکی با شخصیت واقعی من نداشت.

جمشیدی‌فر افزود: برای رسیدن به شخصیت علی گرگی به چند کمپ ترک اعتیاد رفتم و آنجا را دیدم، حرف‌ها را شنیدم و با آنها گفت‌ وگو کردم تا به نتیجه برسم. هدایت درست کارگردان هم تاثیر زیادی در بهتر شدن کار داشت. وقتی می‌گویم هدایت، منظورم تنها بازیگران اصلی سریال نیست بلکه کارت روی هنرورهایی که تنها از جلوی دوربین رد می‌شوند هم حساس است چه برسد به بازیگران اصلی.

سریال یاغی

بازیگر سریال یاغی همکاری با محمد کارت را فوق‌العاده خواند و اظهارداشت: وقتی شنای پروانه را دیدم، با خودم گفتم که چرا تاکنون با محمد کارت کار نکرده‌ام؟ تاسف خوردم که چرا حداقل در یکی از فیلم‌های کوتاه او حضور نداشتم. او به شدت فهیم است و خلاق و به خوبی کار را مدیریت می‌کند. او فضایی را که کار می‌کند به خوبی می‌شناسد و همیشه از صحنه‌هایی که می‌گیرد جلوتر است و به جرات می‌گویم خلاقیت او تمامی ندارد.

دوست ندارم بحث را رقابتی کنم اما صدا و سیما با توجه به وجود تنوع سلایق مخاطبانش، نمی‌تواند رضایت کامل همه را برآورده کند اما پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی توانسته‌اند آثاری بسازند که به دل مخاطب بنشیند. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی