شمانیوز
شما نیوز

مرگ برادر عروس حین انجام حرکات موزون! + فیلم

مرگ ناگهانی و غیرمنتظره برادر عروس، جشن عروسی خواهرش را به عزا تبدیل کرد.

مرگ برادر عروس حین انجام حرکات موزون! + فیلم

به گزارش شمانیوز: ویدئوی ناراحت کننده‌ای که به تازگی منتشر شده است آخرین لحظات زندگی یک شهروند هندوستانی در یک مراسم عروسی محلی در این کشور را به تصویر می‌کشد. این مرد میانسال که هویتش مشخص نشده در حال انجام حرکات موزون در جشن ازدواج خواهرش بود که ناگهان روی زمین افتاد و جانش را از دست داد. این اتفاق در مقابل چشمان وحشت زده عروس و خانواده داماد رخ داد.

 

 

بنا به گزارش رسانه‌های محلی قربانی که نامش " مانوج ویشواکارما " اعلام شده در مراسم عروسی خواهرش دچار این حادثه شد. این اتفاق در روستای پاپلانی کاترا واقع در منطقه واراناسی در ایالت راجاستان هند رخ داد. پس از وقوع این حادثه، مراسم عروسی متوقف و از اورژانس محلی برای نجات این مرد درخواست کمک شد. با این حال و بنا به گزارش رسانه‌های محلی، قربانی که ۵۱ سال داشت در محل برپایی عروسی جانش را از دست داد.

این ویدئو اولین بار در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شد و مورد توجه میلیون‌ها کاربر قرار گرفت. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «مرگ خبر نمی‌کند، حتی در مراسم عروسی.» کاربر دیگری نوشت: «این شانس را داشت که در لحظه مرگ، خوشحال بود.»

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که یک مراسم عروسی در هند با مرگ یکی از حاضران تبدیل به مراسم حزن و اندوه می‌شود. سال ۲۰۱۷ نیز در یک مراسم عروسی در منطقه باهاوالاپور، ناگهان داماد در مقابل عروس و مهمانان دچار ایست قلبی شد و پس از سقوط روی زمین جانش را از دست داد.

منبع مخاطب 24

تولیدی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied