شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

سرقت کلیه های بیمار در کلینیک خصوصی! + فیلم و عکس

یک زن هندوستانی پس از هوشیاری بعد از عمل متوجه سرقت کلیه هایش شد.

سرقت کلیه های بیمار در کلینیک خصوصی! + فیلم و عکس

یک زن محلی در هندوستان که برای برداشتن رحم خود به یک کلینیک خصوصی مراجعه کرده بود پس ا انجام عمل به سرنوشتی وحشتناک دچار شد.

" سونیتا دویگ"، که یک زن اهل منطقه مظفرپور واقع در ایالت بیهار هند است در ماه سپتامبر برای انجام این عمل جراحی به یک کلینیک خصوصی در باریارپور رفته بود. اما پزشکان این کلینیک خصوصی به جای رحم این زن، هر دو کلیه او را برداشتند و سپس ناپدید شدند.

فحاشی به خانواده خواننده مشهور در شب یلدا | چه کسانی به خانواده حجت اشراف زاده فحاشی کردند؟

در آغاز ماه سپتامبر، پس از آنکه وضعیت دویگ 38 ساله با انجام عمل جراحی وخیم شد او سریعا به دانشکده و بیمارستان پزشکی سری کریشنا در مظفرپور هند منتقل شد. پزشکان پس از انجام معاینات پزشکی به خانواده این زن اطلاع دادند که هر دو کلیه او برداشته شده و وی برای زنده ماندن نیاز به دیالیز دارد. از آن تاریخ تاکنون این زن برای زنده ماندن باید هر روز دیالیز شود. وضعیت این مادر سه فرزند همچنان وخیم است و وی برای زنده ماندن نیاز به پیوند عضو دارد. او برای عمل پیوند کلیه ثبت نام کرده اما باید برای پیوند همچنان در انتظار بماند.

اخبار حوادث

دویگ به یکی از رسانه های محلی هند گفت: « من از دولت می خواهم که فوراً پزشک یا پزشکانی را که هر دو کلیه مرا دزدیده اند دستگیر کند. کلیه هایم باید دوباره به من پیوند شود تا بتوانم زنده بمانم.» پلیس هند پس از ثبت شکایت خانواده دویگ علیه پاوان کومار، صاحب کلینیک، تحقیقات را در ماه سپتامبر آغاز کرد. پلیس در تحقیقات خود متوجه شد که این کلینیک حتی ثبت نشده است و تمامی مدارک پزشکان آن جعلی بوده است. هر دو پزشک مظنون پس از وقوع این حادثه متواری شده بودند که بنا به گزارش یکی از رسانه های محلی هند یکی از آنها اخیرا دستگیر شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی