شمانیوز
شما نیوز

مبارزه با دست خالی با ببر برای نجات فرزند یک ساله + عکس

زن هندوستانی برای نجات فرزند خردسال خود با دست خالی با یک ببر مبارزه کرد.

مبارزه با دست خالی با ببر برای نجات فرزند یک ساله + عکس

گفته می شود که عشق یک مادر به فرزندش شبیه هیچ چیز دیگری نیست. این حقیقت را یک زن جوان هندوستانی هنگامی که جان فرزندش در خطر بود اثبات کرد. زن 25 ساله اهل مادیا پرادش هند پس از اینکه برای نجات پسر خردسالش با دستان خود با ببر مبارزه کرد، به عنوان قهرمان شناخته شد.

 آرچانا چودهاری، زن 25 ساله جوان اهل روستایی در ایالت مادیا پرادش، برای نجات پسر 15 ماهه اش جان خود به خطر انداخت، این را ثابت کرد.

 

اختصاصی

 

آرچانا روز یکشنبه به همراه پسرش در حال قدم زدن در مزرعه ای در حومه یک منطقه حفاظت شده ببر بودند که یک ببر بالغ از بوته ها بیرون پرید و به آنها حمله کرد. در حالی که ببر دندان هایش را در سر پسر فرو برده و شروع به کشیدن او به جنگل کرده بود، آرچانا فداکارانه با دستان خالی به آن حمله کرد تا پسرش را نجات دهد.

بنا به گزارش رسانه های محلی، زن جوان با وجود جراحات جدی از ناحیه کمر و بازوهایش موفق شد پسرش را نجات دهد. بنا به این گزارش فریادهای او در طول جدال با ببر، روستاییان دیگری را به محل حادثه کشاند و توانستند با چوب ببر را فرار ی دهند. 

در حالی که کودک نوپا فقط از ناحیه سر آسیب دیده است، جراحات مادر او به طور قابل توجهی جدی تر بود.آرچانا و فرزندش بلافاصله به بیمارستان محلی منتقل و بستری شدند.

گفتنی است؛ شجاعت آرچانا در حالی خبرساز می شود که سال گذشته نیز در حادثه ای مشابه یک زن هندوستانی یک پلنگ را بیش از یک مایل تعقیب کرد و برای نجات فرزند با آن مبارزه کرد.

اختصاصی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی