شمانیوز
شما نیوز

واتساپ

هشدار جدی | واتساپ بزودی از کار می افتاد

واتس‌اپ به‌طور دوره‌ای گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر را حذف می‌کند، بنابراین جای تعجب نیست که امسال حدود 50 دستگاه دیگر قادر به اجرای برنامه پیام‌رسانی نباشند. این دومین بار در سه ماه گذشته است که واتس‌اپ پشتیبانی از بسیاری از دستگاه‌های اندروید و iOS را قطع می‌کند.

هشدار جدی | واتساپ بزودی از کار می افتاد

به گزارش شمانیوز: واتس‌اپ به‌طور دوره‌ای گوشی‌های هوشمند قدیمی‌تر را حذف می‌کند، بنابراین جای تعجب نیست که امسال حدود 50 دستگاه دیگر قادر به اجرای برنامه پیام‌رسانی نباشند. این دومین بار در سه ماه گذشته است که واتس‌اپ پشتیبانی از بسیاری از دستگاه‌های اندروید و iOS را قطع می‌کند.

آخرین بار در ماه اکتبر اتفاق افتاد که واتس اپ فاش کرد که دیگر از آیفون SE، آیفون 6 اس، آیفون 6 اس پلاس و کمتر از 40 دستگاه اندرویدی سامسونگ، هوآوی، ال جی، سونی، زد تی ای، اچ تی سی، لنوو و آلکاتل پشتیبانی نخواهد کرد.

این بار واتس اپ تایید کرد که دیگر از 50 گوشی از جمله آیفون 5 اپل و آیفون 5 سی پشتیبانی نخواهد کرد. بقیه گوشی های موجود در این لیست توسط سامسونگ، هواوی، ال جی، سونی، لنوو و زد تی ای ساخته شده اند.

این گوشی ها دیگر پشتیبانی نخواهند شد زیرا مدت زیادی است که به روز نشده اند. به نظر می‌رسد واتس‌اپ الزامات برنامه خود را افزایش داده است، بنابراین گوشی‌هایی که حداقل از اندروید 5.0 لالی‌پاپ یا iOS 12 استفاده نمی‌کنند.

پرسش‌های متداول واتس‌اپ همچنان اشاره می‌کند که از گوشی‌های اندرویدی با سیستم‌عامل 4.1 و جدیدتر پشتیبانی می‌کند. با این حال، بسیاری از (اگر نه همه) تلفن‌هایی که در پایان سال پشتیبانی واتس‌اپ را از دست می‌دهند، از اندروید 4.1 Jelly Bean استفاده می‌کنند، بنابراین در مورد صحت اطلاعات کمی درگیر هستیم.

این لیست بیشتر شامل گوشی های هوشمند سطح پایه و میان رده می شود. اگر از یکی از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنید، احتمالاً می‌خواهید برای ادامه استفاده از WhatsApp و دریافت به‌روزرسانی‌های جدید، آن را به یک تلفن جدیدتر ارتقا دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی