شمانیوز
شما نیوز

اموال تملیکی

بوشهر/ ابراز رضایت مسئولان از روند تعیین تکلیف کالاهای متروکه

در دومین جلسه تعیین تکلیف کالاهای متروکه و سنواتی گمرک و اداره بندر بوشهر سالجاری روند خروج کالاهای متروکه بررسی و ابراز رضایت مسئولان از این مهم اعلام شد.

بوشهر/ ابراز رضایت مسئولان از روند تعیین تکلیف کالاهای متروکه

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان بوشهر، مدیر کل تملیکی استان بوشهر پس از پایان جلسه در اینخصوص بیان کرد: در این جلسه ضمن بررسی روند مصوبات جلسه قبل از جمله تعیین تکلیف کالاهای متروکه و قاچاق و سنواتی، ماشین آلات راهسازی و خودروهای سواری در محوطه و انبارهای گمرک و اداره بندر، پس از ارائه گزارش عملکرد، روند تعیین تکلیف این اداره کل مورد تایید و تقدیر مسئولان قضایی قرار گرفت.

رحیم بهادری افزود: با پیگیری و حمایتهای دستگاههای مربوطه و همچنین ریاست دادگستری و دادستان بخش زیادی از کالاهای در اختیار این اداره کل از گمرک و اداره بندر خارج و یا در مرحله تعیین تکلیف قرار گرفته است . همچنین با حمایت همه دستگاههای مرتبط مقرر گردید هرچه زودتر پرونده های فاقد رای مورد بررسی و همچنین مشکلات تاخیر روند خروج از جمله اخذ استاندارد و هزینه های موجود با همکاری دادستان و معاونین مرتفع شد.

بهادری در مورد عملکرد اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر ضمن تشکر از کارکنان این اداره کل بیان کرد: با مصوبات دو جلسه در سال جاری که کارگروهی با حضور نمایندگان همه دستگاههای مربوطه و به ریاست مختاری معاون دادستان در جهت رفع موانع و مشکلات اموال تملیکی برای خروج کالاهای متروکه و سنواتی از گمرکات و بنادر در سطح استان تشکیل شد ، موجب خالی شدن بخش زیادی از انبارهای گمرک و اداره بندر به جهت حمایت و جذب بازرگانان و فعالان حوزه تجارت برای استفاده از انبارهای موجود شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی