شمانیوز
شما نیوز

۶۱ سال عملکرد موفق در شرکت خانواده‌محور ذوب فلزات محسنی

فرارسیدن شصت و یکمین سالگرد تاسیس شرکت خانواده‌محور ذوب فلزات محسنی بهانه‌ای شد تا با نگاهی به تاریخچه ۶۱ سال فعالیت این شرکت به چگونگی ثبت یک عملکرد موفق با وجود مشکلات پیش روی شرکت ذوب فلزات محسنی در این مطلب بپردازیم.

۶۱ سال عملکرد موفق در شرکت خانواده‌محور ذوب فلزات محسنی

به گزارش شمانیوز، شرکت ذوب فلزات محسنی از شرکت‌های باسابقه در زمینه تامین مواد اولیه ریخته‌گری، آلیاژها و فروآلیاژها و از تامین‌کنندگان اولیه بازار است که علیرغم داشتن مشکلاتی در حوزه تامین مالی و مبحث ارز برای واردات، توانست در حوزه‌های مختلفی همچون مواد اولیه دارای برندی صاحب‌نام در خاورمیانه قرار بگیرد. 

شرکت ذوب فلزات محسنی از سال ۱۳۴۱ با همت مرحوم حاج حسین محسنی فرد در عرصه ذوب فلزات و بازرگانی مواد اولیه ریخته‌گری که بیش از ۱۰۰۰ قلم کالا را شامل می‌شود، فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت به معنای واقعی یک شرکت خانواده‌محور به حساب می‌آید که تمامی عرصه‌های تولید و فعالیت‌های درآمدی آن در جهت کمک به توسعه پایدار اقتصادی ایران اسلامی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود. 

شرکت ذوب فلزات محسنی در ۶۱ سال فعالیت خود یکی از باسابقه ترین شرکت‌های ایران می‌باشد که به عنوان یک شرکت خانواده‌محور شهرت یافته است. شرکت‌های تأمین کننده انواع آلیاژها و مصرف‌کننده‌های این نوع محصولات از بازارهای هدف و تامین‌کننده شرکت ذوب فلزات محسنی است.  

ذوب فلزات محسنی نه تنها در کیفیت محصولات بلکه با بهره گیری از مهندسین کارآزموده و با تجربه در راستای سرعت بخشیدن به ارائه خدمات به مشتریان، درک نیازهای حال و آینده و حس مسئولیت و پاسخگویی در قبال آنان گامی اثربخش در اعتلای صنعت ریخته گری کشور برداشته و توانسته یاریگر صنعتگران این عرصه باشد . 

این شرکت در طول سال‌های فعالیت خود توانست یک عملکرد درخشان در فعالیت‌های بازرگانی گرافیک‌ها و حوزه موادنسوز، آلیاژها و فروآلیاژها، بوته‌های گرافیتی، ابزارآلات ریخته‌گری به ویژه در زمینه تولید، تأمین و توزیع آن از خود برجای بگذارد. در زمینه مواد دیرگداز، شرکت ذوب فلزات محسنی یکی از تولیدکننده‌های اصلی کشور با برند نسوز خاوران است و تلاش نموده است تا با استفاده از نیروهای متخصص تولیداتی باکیفیت و مطابق با دانش روز جهانی داشته باشد. 

مدیرعامل ذوب فلزات محسنی معتقد است که تعامل خوب میان تولیدکنندگان بازار، راهگشای مشکلات موجود در خصوص تامین مواد اولیه است و این شرکت معمولا تناژ مشخصی برای تامین مواد اولیه مصرف‌کنندگان را ذخیره دارد.  

تامین مالی شرکت‌های خانواده‌محور و بدون اتکاء به دیگر شرکت‌های بزرگ و همچنین مشکلات واردات مواداولیه که موجب نوسانات در نرخ‌ تمام‌شده محصول نهایی می‌شوند از دیگر چالش‌های پیش روی شرکت ذوب فلزات محسنی است که این شرکت در تمامی سال‌های فعالیت خود سعی خود را به کار گرفته تا بتواند در جهت جذب سهم از بازار موفق عمل کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied