شمانیوز
شما نیوز

جوکار در گفتگو با شمانیوز:

چادرملو نقش مهمی در رشد و توسعه استان یزد داشته است

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: سرمایه‌گذاری‌هایی که چادرملو انجام داده و در آینده انجام خواهد داد فرصت‌های بی‌نظیری را برای توسعه استان به همراه خواهد داشت و موجب رشد و توسعه اشتغال و صنعت و اقتصاد یزد خواهد شد.

چادرملو نقش مهمی در رشد و توسعه استان یزد داشته است

محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شمانیوز درخصوص عملکرد شرکت صنعتی و معدنی چادرملو گفت: معادن جزء انفال محسوب می‌شوند و انفال هم متعلق به مردم است و شرکت‌هایی هم که از انفال استفاده می‌کنند باید بهترین خدمت‌رسانی را به مردم داشته باشند.

وی افزود: سرمایه‌گذاری‌هایی که چادرملو انجام داده و در آینده انجام خواهد داد فرصت‌های بی‌نظیری را برای توسعه استان به همراه خواهد داشت و موجب رشد و توسعه اشتغال و صنعت و اقتصاد یزد خواهد شد.

نماینده مردم یزد اظهار کرد: شرکت صنعتی معدنی چادرملو در اقتصاد کلان جامعه نقش و جایگاه ویژه‌ای دارد و باید طوری عمل کند که در ارتقای معیشت مردم استان و شهرستان اثرگذار باشد.

جوکار به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت صنعتی معدنی چادرملو اشاره کرد و گفت: استان یزد، معادن بسیار زیادی را در خود جای داده ولی با مشکل کمبود آب مواجه است و همین مشکل به مانع جدی در بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های این استان تبدیل شده است، بنابراین از شرکت چادرملو و دیگر صنایعی که در استان یزد فعال هستند انتظار می‌رود به حل این مشکل کمک کنند تا بتوانند بیش از پیش فعالیت گسترده‌تری داشته باشند.

وی در پایان تأکید کرد: شرکت صنعتی معدنی چادرملو باید سرمایعه‌گذاری‌های خود را در استان بیش از قبل کند تا هم مسئله اشتغال در استان حل شود و هم اینکه بهره‌وری صنایع در افزایش پیدا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی