شمانیوز
شما نیوز

جورجینا | حواشی

استوری مرموز جورجینا | دستان مردانه بحث برانگیز در استوری جورجینا

جورجینا رودریگرز مدل مشهور آرژانتینی با انتشار یک استوری بحث برانگیز و مرموز در صفحه اینستاگرام اش باعث تعجب دنبال کنندگان اش شده است.

 استوری مرموز جورجینا | دستان مردانه بحث برانگیز در استوری جورجینا

به گزارش شمانیوزجورجینا رودریگزر جزو چهرهای پر حاشیه جورجینا نامزد رونالدو و مدل مشهور آرژانتینی که در روزهای گذشته جورجینا رودریگرز نامزد مشهور رونالدو بار دیگر با حضور متفاوت اش در مراسم روز ملی عربستان به سوژه داغ رسانه ها و کاربران مجازی بدل شده است.

تیپ و استایل متفاوت و معنادار جورجینا که لباسی به رنگ پرچم عربستان را به تن داشت با واکنش های متفاوتی حتی از سوی طرفداران پر و پا قرص او مواجه شده است.

اما نکته متفاوت این موضوع این است که حالا دیگر حتی منتقدان اصلی حضور جورجینا در ریاض معتقدند که او حسابی با شرایط خاص زندگی در عربستان عادت کرده است.

در همین رابطه اکنون انتشار تصویری جنجالی و مرموز از سوی نامزد پرحاشیه فوق ستاره فوتبال در صفحه شخصی‌اش با سوال های زیادی از سوی دنبال کنندگان اش روبه رو شده است.

جورجینا با نمایش تصویری از میز ناهار لاکچری اش که غذاهایی دریایی است از حضور کمرنگ مردی در قاب مبهم این استوری رونمایی کرده و با استفاده از ایموجی قلب به او ابراز علاقه کرده است.

در روزهای گذشته حضور پرحاشیه فوق ستاره تیم ملی پرتغال در ایران سبب شده بود که تمامی حواس ها در نقاط مختلف جهان به او معطوف شود.

همین امر باعث شده بود که در چند روز اخیر فعالیت های حاشیه ای و خبرساز جورجینا نامزد مشهور رونالدو در فضای مجازی کمی نادیده گرفته شود.

البته این مدل آرژانتینی در این روزها هم طبق روال همیشگی زندگی لاکچری اش با نمایش فعالیت های روزمره اش توجه مخاطبین اش را جلب کرده است.

هر چند یکی از عجیب ترین اقدامات نمایشی جورجینا در شبکه های اجتماعی حرکتی بود که در روز بازی یاران رونالدو و تیم پرسپولیس توسط او انجام گرفت.

نامزد پرحاشیه رونالدو در این روز به خصوص با انتشار یک استوری متفاوت نشان داد که در حال خرید کردن با حجم بسیار گسترده ای از برند های مشهور جهانی در عربستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی