شمانیوز
شما نیوز

رامبد جوان | رامبد جوان در مراسم داریوش مهرجویی

تصویری از حضور رامبد جوان در مراسم داریوش مهرجویی | رامبد جوان یه شبه پیر شد

عکسی ازچهره ای شکسته رامبد جوان در مراسم تشیعع پیکر داریوش مهرجویی و همسرش منتشر شده است.

تصویری از حضور رامبد جوان در مراسم داریوش مهرجویی | رامبد جوان یه شبه پیر شد

به گزارش شمانیوز :عکسی از حضور رامبد جوان در مراسم مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش منتشر شده است. چهره پیر و غمگین رامبد جوان همه را شوکه کرد. رامبد جوان بازیگر و کارگردان ایرانی می‌باشد. رامبد جوان با چهره بسیار غمگین و شکسته شده در مراسم داریوش مهرجویی شرکت کرده. عکس رامبد جوان را در زیر مشاهده می‌کنید.

رامبد جوان

رامبد جوان در رابطه با قتل داریوش مهرجویی چند روز گذشته  در اینستاگرامش نوشته بود:

 داشتم با درد نبودن آتیلای عزیزم می‌سوختم و می‌ساختم که دیشب خبری ترسناک و عجیب منتشر شد: داریوش خان مهرجویی و همسرشون کشته شدند! با ضربات چاقو کشته شدند! با این همه تلخی در طول این یک سال گذشته چه می‌کنیم؟ حالا چقدر باید بگذره و چه چیزهایی باید دست به دست هم بدن تا در این نقطه‌ی جهان کسی مثل مهرجویی بزرگ شکل بگیره که تاثیرات تفکرات و هنر و زیستش بتونه مسیر زندگی هزاران بزرگ و کوچیک رو تغییر بده؟ مهرجویی کشته شد و تمام؟جهان تلخ‌تر و غم‌انگیز‌تر از گذشته شد.

من و باقی هم‌نسلانم چند دهه تلاش کردیم تا  از گذشتگان و بزرگان بیاموزیم و راههای ایجاد امید و انگیزه رو در قالب هنر نمایش پیدا کنیم و در جامعه منتشر کنیم تا شاید حتی یک نفر سمت امید رو بگیره و جلو بره…. امروز ولی دنیا خیلی تلخ‌تر از اونیه که بشه براش کاری کرد.  شاید فردا که بیدار شدیم خبر تولد کودکی یا شکفتن گلی یا بارانی پاییزی یا لبخند خردسالی ذره‌ای امید و توان برای ساختن یک روز بهتر رو در دلمون روشن کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی