شمانیوز
شما نیوز

داریوش مهرجویی | داریوش مهرجویی کشته شد

اختلاف سنی داریوش مهرجویی و همسرش فاش شد | تفاوت سنی مهرجویی با همسر دومش

اختلاف سنی داریوش مهرجویی و همسرش فاش شد | تفاوت سنی مهرجویی با همسر دومش

داریوش مهرجویی کارگردان معروف فیلم سنتوری و گاو، سالها پیش با همسر جوانش وحیده محمدی فر ازدواج کرده و صاحب فرزند بود.

به گزارش شمانیوز: داریوش مهرجویی کارگردان معروف فیلم سنتوری و گاو، سالها پیش با همسر جوانش وحیده محمدی فر ازدواج کرده و صاحب فرزند بود. داریوش مهرجویی، کارگردان و نویسنده و مترجم، متولد ۱۷ آذر ۱۳۱۸ در تهران و فارغ‌التحصیل رشته‌ فلسفه از دانشگاه کالیفرنیا می باشد که با ساخت فیلم سینمایی گاو و هامون به شهرت رسید. داریوش مهرجویی یکی از کارگردانان و سینماگران معروف ایران است که از چهره های اصلی موج نو سینمای ایران محسوب میشود و تاکنون داریوش مهرجویی  جوایز حشنواره داخلی و بین المللی را به دست آورده است.

 

 

سن داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر

داریوش مهرجویی کارگردان، یکی از چهره های مشهوری بود که با وجود اختلاف سنی با همسرش، زندگی پرمحبتی را تجربه می کرد. وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی هم از اهالی هنر بودند و شغلش چندان جدا از همسرش مهرجویی معروف نبود.

برای محاسبه اختلاف سنی داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر، با نگاهی به بیوگرافی داریوش مهرجویی و همسرش میتوان متوجه این تفاوت سنی شد. از انجایی که داریوش مهرجویی متولد 17 آذر ماه 1318 بوده و سن همسر داریوش مهرجویی طبق تاریخ تولدش یعنی هم 19 بهمن 1347، 55 سال ثبت شده است، پس بنابراین داریوش مهرجویی از همسر دومش 29 سال بزرگتر بوده و تفاوت سنی آنها چیزی نزدیک به 30 سال بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی