شمانیوز
شما نیوز

استقلال | بازیکنان استقلال

جنجال مقابل ساختمان استقلال

باشگاه استقلال صبح چهارشنبه حاشیه ویژه‌ای را به چشم دید.

جنجال مقابل ساختمان استقلال

به گزارش شمانیوز؛ مشکلات مالی استقلال و پرسپولیس مسئله‌ای نیست که قابل کتمان باشد و حالا دیگر مدیران هر دو باشگاه با صراحت پیرامون آن صحبت می‌کنند و تاکید دارند این قضیه نمی‌تواند ظرف یک هفته یا یک ماه حل شود بلکه باید زمانه قابل ملاحظه‌ای را برایش در نظر گرفت و علاوه بر آن، راهکارهای خاصی را نیز جهت درآمدزایی مد نظر قرار داد. در همین رابطه جدا از بازیکنان و مربیان استقلال و پرسپولیس طلبکاران دیگری هم دارند که گاهی اوقات کارشان با باشگاه بالا می‌گیرد و این اتفاق صبح چهارشنبه مقابل ساختمان باشگاه استقلال به وقوع پیوست.

اجازه نداریم شما را راه بدهیم

استقلال از چند سال قبل با یک شرکت برای ایاب و ذهابه بازیکنان و مربیان خارجی خود قرارداد بسته بود و اتومبیل‌های خاصی همراه با راننده در اختیارشان قرار می گرفت که بعضی از آنها مدل بالا هم بودند. شرکت مذکور پس از تغییر و تحولاتی که پاییز سال گذشته در استقلال به وقوع پیوست، نتوانست مطالبات خود را تسویه کند و با وجود اینکه از ابتدای بهمن ماه پارسال دیگر قراردادی با استقلال ندارد، هنوز پول خود را دریافت نکرده است به همین خاطر مدیر این شرکت صبح چهارشنبه دوباره به ساختمان باشگاه مراجعه کرد تا با مدیریت صحبت کند اما این بار بر خلاف گذشته اجازه ورود به او داده نشد! مسئولان واحد نگهبانی به این مدیر اعلام کردند بر اساس دستور کادر مدیریتی باشگاه استقلال، او اجازه ورود به ساختمان را ندارد و به همین خاطر نمی‌توانند با ورودش موافقت کنند. پیگیری‌های این شخص طرف قرارداد با استقلال برای ورود به ساختمان آغاز شد اما تماس‌هایش به جایی نرسید و او را راه ندادند.

باید با عشق کار می‌کردی!

مدیر طرف قرارداد با استقلال علی قدم نام دارد. او که چندی قبل هم پیرامون همین مسئله با خبر ورزشی مصاحبه کرده بود، قضیه راه ندادنش به داخل ساختمان باشگاه استقلال را صراحتاً تایید کرد و به خبر ورزشی گفت: بله!خبری که به گوش شما رسید کاملاً درست است و این اتفاق برای خود من افتاد. صبح چهارشنبه وقتی به ساختمان باشگاه مراجعه کردم، به من گفتند که مدیریت گفته است شما را راه ندهیم. هر کاری کردم نتوانستم داخل بروم به همین خاطر بیرون ساختمان باشگاه منتظر ماندم چون باید حقم را می‌گرفتم. وقتی  آقای خطیر از ساختمان بیرون آمد تا به محل دیگری برود من بلافاصله پس از دیدن او خودم را رساندم و قضیه را مطرح کردم اما مدیرعامله باشگاه استقلال در پاسخ به من گفت: رفتی و علیه ما مصاحبه کردی! باید با عشق برای استقلال کار می‌کردی! من هم در جواب گفتم: آقای خطیر! اجاره دادن اتومبیل شغل من است و ارتباطی به عشق ندارد. من خدمات ارائه کرده‌ام و بر اساس قراردادی که دارم، طلبم را می‌خواهم. البته ایشان دیگر پاسخ صریحی نداد و رفت. 

شکایت

طلبکار استقلال در ادامه به خبر ورزشی گفت: من چند وقت قبل با شما مصاحبه کردم و بسیار محترمانه و مودبانه از مدیران استقلال خواستم حالا که نزدیک به ۱۰ ماه از پایان قراردادم می‌گذرد و حتی بخشی از این مطالبات نیز عملاً مورد تایید آنها قرار نگرفته است، حداقل مابقی پولم را بدهند. حرف خلاف قانون هم نزدم. قرارداد دارم و پولم را می‌خواهم. متاسفانه رفتار قشنگی با من نشد و دیگر چاره‌ای ندارم تا از طریق مراجع قانونی و شکایت مطالبات شرکتم را پیگیری کنم.

راهکارهای قانونی

در این میان مسئولان باشگاه استقلال هم نگاه خاص خودشان را دارند. یکی از آنها به خبر ورزشی گفت: پیرامون این پرونده قبلاً توضیح داده ایم و نمی‌دانیم چرا قضیه انقدر مورد توجه قرار گرفته است؟ به هر حال نمی‌شود هر کسی که متقاضی باشد بدون هیچ بحثی وارد ساختمان باشگاه استقلال شود. همه جا قواعد خاص خودش را دارد و افراد برای ورود به ساختمان دیگران باید مسیر خاصی را به لحاظ حقوقی طی کنند. اگر فردی از باشگاه استقلال طلبکار است، باید مسیر مرسوم را جلو برود و وضعیت را از طریق مسئولان مالی باشگاه پیگیری کند. قطعاً نمی‌شود هر کس که ادعای طلبکار بودن دارد، هر ساعتی که خواست به باشگاه استقلال بیاید و با مدیرعامل صحبت کند چون اگر چنین اتفاقی رخ بدهد نظم عملاً دیگر معنایی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied