شمانیوز
شما نیوز

پیش بینی هوا شناسی | بارش برف

پیش بینی بارش ها در استان تهران | برف پاییزی در راه تهران

کارشناسان هواشناسی برای ارتفاعات استان تهران بارش برف پیش بینی کرده اند.

پیش بینی بارش ها در استان تهران | برف پاییزی در راه تهران

به گزارش شمانیوز : اصغری، کارشناس هواشناسی درباره وضعیت جوی استان تهران گفت : بارندگی‌ها از نیمه غربی کشور و اوج آن از دوشنبه در یاسوج شروع می‌شود.

این سامانه سرد است و بارش‌ها در ارتفاعات تهران، البرز و قزوین به صورت برف خواهد بود.

در صورت سفر به شمال، در مسیر با بارش برف روبرو خواهید بود.

 سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی برای ۲۰ استان از بارش باران، برف و کولاک و احتمال طغیان رودخانه‌ها،‌ آب‌گرفتگی و خسارت به کشاورزان خبر داد.

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده و در نوار غربی باعث بارندگی می‌شود.

هواشناسی

سامانه بارشی فردا دوشنبه در نیمه غربی کشور و سه‌شنبه در نوار شمالی،‌غرب و برخی استان‌های واقع در جنوب غرب و جنوب کشور باعث بارش باران،‌رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، برخی مناطق گردوخاک، مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف می‌شود.

سامانه بارشی چهارشنبه در شمال شرق فعال بوده و سپس از کشور خارج می‌شود. طی روزهای پنجشنبه و جمعه در اکثر مناطق کشور جو آرام خواهد بود. شدت فعالیت سامانه بارشی طی روز دوشنبه برای استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب و سه‌شنبه برای شرق دریای خزر است.

به گزارش تسنیم، طی 3 روز آینده در اکثر مناطق کشور وزش باد نسبتاً شدید و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می شود. خلیج‌فارس تا سه‌شنبه و دریای خزر روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مواج هستند.

منبع : تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied