شمانیوز
شما نیوز

کلنگ احداث ساختمان جدید دانشکده بهداشت بر زمین زده شد

عملیات ساخت دانشکده جدید بهداشت روز یکشنبه با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار همدان در محوطه دانشگاه علوم پزشکی همدان آغاز شد.

کلنگ احداث ساختمان جدید دانشکده بهداشت بر زمین زده شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این آیین گفت: با وجود راه اندازی رشته های متعدد در دانشگاه علوم پزشکی همدان اما توسعه فضاهای آموزشی متناسب با این رشته‌ها توسعه نیافته است.

دکتر ابوالفضل باقری فرد یادآوری کرد: البته چند سال گذشته در همدان نسبت به توسعه کمی و کیفی رشته‌ها کارهای خوبی صورت گرفت و بیشتر رشته های پزشکی در علوم پزشکی این استان تدریس می شود اما از نظر فیزیکی متناسب با رشته ها رشد نکرده است.

وی ادامه داد: این وضعیت موجب تراکم دانشجو در رشته های مختلف پزشکی، دانشگاه و دانشکده ها استان همدان شد تا جایی که دانشجویان از فضاهای لازم آموزشی و کمک آموزشی بی بهره هستند.

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز با کمک استانداری همدان ایجاد ساختمان دانشکده جدید بهداشت آغاز شد تا بخشی از کمبود فضای آموزشی مورد نیاز در آینده نزدیک با توسعه و بهره برداری از این ساختمان، کاهش یابد.

باقری فرد ادامه داد: عملیات ساخت دانشکده جدید بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی همدان از محل مولدسازی و فروش اموال و املاک مازاد و غیرقابل استفاده این دانشگاه صورت گرفت که دانشگاه علوم پزشکی در این باره پیشتاز است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی