شمانیوز
شما نیوز

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی:

اتصال ۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری را در تمام شهر استان به منظور ارائه FTTH محقق کردیم

مهندس علی اصغرپور، با حضور در استودیو مخابرات ایران ازتححق توسعه اقتصاد دیجیتال در این نمایشگاه سخن گفت .

 اتصال ۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری را در تمام شهر استان به منظور ارائه FTTH محقق کردیم

مهندس علی اصغرپور، مدیر منطقه خراسان شمالی، با بیان اینکه استان خراسان شمالی در یک سال اخیر از نظر شاخص های ارتباطی ، توسعه مضاعفی پیدا کرده است افزود: استان خراسان شمالی با توجه به ظرفیت های خاص خود یعنی جمعیت کم و وسعت زیاد نیاز به فعالیت خاصی در حوزه مخابرات دارد که با اتصال کابل فیبر نوری در این حوزه فعالیت های خود را دنبال می کند.

مهندس علی اصغرپور گفت: از ابتدای امسال با ایجاد ۴۰۰ کیلومتر فیبرنوری در تمام شهرهای استان به جز مرکز استان ، دور افتاده ترین نقاط استان را تحت پوشش فیبرنوری قرار داده ایم.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی اضافه کرد: شعار سال مخابرات ، توسعه اقتصاد دیجیتال در این نمایشگاه محقق شده است و برگزاری این نمایشگاه ، نشان دهنده این است که برخی صحبت ها در خصوص انحصار مخابرات کاملا غلط است.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی افزود: تمام شرکت های ارتباطی در حین مستقل بودن و رسیدن به سود و رضایت مندی مشتریان به بهترین وجه از امکانات پایه زیرساختی مخابرات استفاده می کند که این بهترین ارتباط ممکن بین مجموعه زیرساختی مخابرات با حوزه شرکت های ارتباطی و شرکت های دانش بنیان است.

مهندس علی اصغرپور افزود: آینده صنعت تلکام در ایران، جدا از آینده تلکام در دنیاست و تلاش کرده ایم پا به پای حوزه ارتباطات به عنوان پیشران صنعت مخابرات حرکت کنیم و در این مسیر با حمایت نهادهای تصمیم گیرنده، آورده بهتری برای کل صنعت ارتباطات خواهیم داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied