شمانیوز
شما نیوز

رحمان رحیم | موزیک ویدیو

ویدیو |موزیک ویدیو رحمان رحیم | از بازیگری در سریال پایتخت تا خوانندگی

مجتبی و مصطفی بلال حباشی بازیگران مشهور سریال پایتخت و اولین موزیک ویدیویی که انتشار دادن در فضای مجازی در ادامه مشاهده خواهید کرد.

ویدیو |موزیک ویدیو رحمان رحیم | از بازیگری در سریال پایتخت تا خوانندگی

به گزارش شمانیوز : رحمان و رحیم برادران دو قلوی نقش رحمت در سریال پایتخت (هومن حاجی‌ عبد اللهی)، با نام های واقعی مصطفی و مجتبی بلال حبشی متولد ۵ مرداد ۱۳۷۴ در شهر تنکابن استان مازندران و بزرگ شده شهرستان عباس آباد می باشند. مصطفی و مجتبی بلال حبشی که سال ۱۳۹۲ و در زمان تصویربرداری سریال شاهگوش حاضر شده و کار را تماشا میکردند، توسط محسن تنابنده به سریال پایتخت معرفی شدند. مصطفی و مجتبی بلال حبشی که علاوه بر بازیگری در حوزه موسیقی نیز فعالیت داشته و گروه دو نفره ای به نام ریکادو (rica2) تشکیل داده اند. ساز تخصصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی گیتار است. مصطفی و مجتبی بلال حبشی دو سال خدمت سربازی خود را در سازمان جغرافیای تهران وزارت دفاع گذرانده اند.

«پدر و مادرمان اول موافق نبودند بازیگر شویم البته شاید به این دلیل که اطلاع کافی از کار ما نداشتند، وقتی از بزرگان فامیل مشورت گرفتند و برخی از اقوام ما گفتند که برایشان آینده خوبی دارد راضی شدند. الان خانواده ما مشوقمان هم هستند. حالا نقشمان در سریال پایتخت را دوست داریم چون همه اتفاقات خوب بعد از این کار رقم خورد، در این سریال با نام رحمان و رحیم در بین مردم شناخته شدیم. ما در پایتخت ۳ چند سکانس کوتاه بازی داشتیم بعد از اینکه کار پخش شد صدای ما مورد توجه قرار گرفت و برایمان اسپانسر پیدا شد و مسعود دهقان اسپانسر محسن چاوشی از صدای ما خوشش آمد و پیشنهاد خوانندگی داد و با ما قرارداد بست.بعد از قرارداد رسمی برای خوانندگی در کلاس های موسیقی ثبت نام کردیم علاوه بر آن باید از محمدرضا علیمردانی تشکر ویژه داشته باشیم که در زمینه صدا خیلی به ما کمک کرد. و حالا علاوه بر این آلبومی که روش کار میکنیم پیشنهاد خواندن تیتراژ برای یک فیلم سینمایی را داشتیم که قرار است به زودی تمرین کار جدید را آغاز کنیم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied