شمانیوز
شما نیوز

سارا بهرامی

خانم بازیگر پس از مدت ها پیدایش شد | عکس جدید سارا بهرامی غوغا به پا کرد

سارا بهرامی بازیگر مشهور پس از مدت ها با انتشار این عکس پدایش شد در ادامه مشاهده خواهید کرد .

خانم بازیگر پس از مدت ها پیدایش شد | عکس جدید سارا بهرامی غوغا به پا کرد

به گزارش شمانیوز: سارا بهرامی متولد بهمن ماه 1361 در اصفهان، سارا بهرامی فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن، هنرپیشه است.سارا بهرامی فعالیت هنری را از 9 سالگی با حضور در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. سال 1388 با بازی در فیلم ایرانی-فرانسوی تهرون وارد سینما شد. سریال فرات در سال 1390 اولین تجربه تلویزیونی او بود.

photo_2024-02-03_11-23-55

ورود سارا بهرامی به عرصه هنر

سارا بهرامی در سال 1370 و در 9 سالگی الفبای بازیگری را در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آموخت و بعد از فارغ‌التحصیل شدن در رشته تئاتر از دانشگاه تنکابن به سمت تهران روانه شد تا آموزش حرفه ای بازیگری را در موسسه کارنامه با مدیریت پرویز پرستویی و حبیب رضایی بگذراند.

این هنرمند در دوران دانشجویی برای اولین بار در یک فیلم کوتاه دانشجویی ایفای نقش نمود و رسما با فیلم «آینه های روبرو» در سال 1388 وارد سینما شد.

در سال 1392 با نقش مائده در سریال پروانه، بین مردم محبوب و شناخته شد و با بازی در سریال پرده نشین شهرت فراوانی کسب کرد. او در سریال پرده نشین با بازی در مقابل بزرگانی همچون فرهاد آئیش، هومن برق نورد، ویشکا آسایش و … تجربه بزرگی را در کارنامه هنری خود رقم زد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی