شمانیوز
شما نیوز

ولنتاین

داستان جذاب پیدایش ولنتاین | چند ایده متفاوت برای کادوی ولنتاین امسال

. با نزدیک شدن به روز ولنتاین، اولین چیزی که به ذهن همه می‌رسد، خرید هدایای ولنتاین است. مطمئنا همه دوست دارند برای این روز هدیه‌ای متفاوت، رمانتیک و البته مناسب بخرند.

داستان جذاب پیدایش ولنتاین | چند ایده متفاوت برای کادوی ولنتاین امسال

به گزارش شما نیوز، ولنتاین یک روز خاص برای عاشقان است و همه سعی می‌کنند عشق خود را به بهترین شکل ممکن ابراز کنند. با نزدیک شدن به روز ولنتاین، اولین چیزی که به ذهن همه می‌رسد، خرید هدایای ولنتاین است. مطمئنا همه دوست دارند برای این روز هدیه‌ای متفاوت، رمانتیک و البته مناسب بخرند.

ما در این مطلب سعی کرده‌ایم مجموعه‌ای از کادو ولنتاین برای پسر و کادو ولنتاین برای دختر را به شما ارائه دهیم تا سریع‌تر تصمیم بگیرید. در ادامه همراه وبلاگ بارجیل باشید.

تاریخچه ولنتاین؛ غم‌انگیز و آموزنده

شاید بسیاری از ما هم اطلاعی از تاریخچه ولنتاین نداشته باشیم. این می‌تواند طبیعی باشد اما اگر بدانیم روز ولنتاین چه تاریخ جذابی دارد شاید علاقه ما به این روز بیش از پیش شود.
روایت کاملا دقیقی از تاریخچه ولنتاین در دست نیست اما در خیلی از سرگذشت‌ها می‌گویند چندین شهید مسیحی به نام ولنتاین وجود داشت. این روز ممکن است نام خود را از کشیشی گرفته باشد که در حدود سال 270 پس از میلاد توسط امپراتور کلودیوس دوم گوتیکوس به قتل رسید.

بر اساس افسانه‌ها، کشیش نامه‌ای را با عنوان « از طرف ولنتاین تو» به دختر زندانبانش که با او دوست شده بود و طبق برخی روایت‌ها آن دختر از نابینایی شفا یافته بود، فرستاد. منابع دیگر اعتقاد دارند که این اسقف قدیس ولنتاین ترنی بود که این تعطیلات برای او نامگذاری شد، اگرچه ممکن است این دو قدیس در واقع یک نفر بوده باشند. کسی چه می‌داند؟ یکی دیگر از افسانه های رایج بیان می کند که ولنتاین قدیس از دستورات امپراتور سرپیچی کرد و باعث می‌شد تا زوج مخفیانه ازدواج کنند تا شوهران خود را از جنگ نجات دهند. به همین دلیل است که روز جشن او با عشق همراه است.

کادو روز ولنتاین چی بخرم؟

با شنیدن بهترین کادو ولنتاین، اکثر افراد به یاد خرس عروسکی قرمز، شکلات قهوه‌ای تلخ یا سفید شیرین، گل رز پیچیده شده در زرورق طلایی یا براق می‌افتند. ولی این واقعیت که روز ولنتاین پر از خرس‌های عروسکی قرمز و شکلات است، نباید باعث شود که فکر کنید حتما باید همان هدیه را برای فردی که دوست دارید، بخرید. مثلا شاید این هدیه برای یک خانم 18 تا 25 ساله جالب و زیبا باشد، اما برای مرد بالای 35 سال چندان جذاب نباشد.

در ضمن، شما می‌توانید به کاربردی بودن کادو هم دقت کنید. یعنی با یک تیر دو نشان بزنید، هم یک کادو ولنتاین لاکچری و شیک بخرید و هم هدیه‌ای بخرید که همسر یا دوست شما بتواند از آن در زندگی روزمره استفاده کند. البته تمام این‌ها به سلیقه شما و پارتنرتان بستگی دارند. بنابراین در ادامه ما لیستی از هدایای متنوع و خاص برای ولنتاین را معرفی می‌کنیم.

ایده هدیه روز ولنتاین برای پسر

خرید کادو ولنتاین برای مردان، به سن و سلیقه او بستگی دارد. با این حال ما چند مورد را معرفی می‌کنیم که هر سلیقه و سنی را راضی نگه می‌دارند. این موارد عبارتند از:

1. هدفون بی سیم

به سختی می‌توانید آقایی را پیدا کنید که از هدفون بی سیم استفاده نکند یا  از دریافت آن هیجان زده نشود. اگر دوست یا شریک زندگی شما اهل بازی‌های کامپیوتری است، داشتن هدفون‌های بی سیم با کیفیت می‌تواند او را بسیار خوشحال کند. هدفون های بی سیم با قیمت‌های مختلفی در بازار موجود هستند و با توجه به قیمت آن‌ها قابلیت‌های متفاوتی دارند. حتی اگر دوست شما اهل بازی نیست، باز هم این محصول می‌تواند یک انتخاب عالی برای هدیه ولنتاین باشد. گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس اینترنتی و تماشای فیلم تنها چند نمونه از کارهایی است که می‌توانند با هدفون انجام دهند.

2. عینک آفتابی

همه مردان به زیبا بودن اهمیت می‌دهند. یکی از لوازم جانبی که می‌تواند استایل هر مرد یا زنی را تغییر دهد، عینک آفتابی است. عینک آفتابی می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای هدیه ولنتاین باشد. البته در هنگام خرید عینک باید به فرم صورت فردی که می‌خواهید برایش هدیه بخرید، توجه کنید. همچنین می‌توانید از عینک آفتابی قبلی او کمک بگیرید تا متوجه شوید که او کدام استایل را بیشتر دوست دارد. عینک آفتابی نیز در برندها و قیمت‌های مختلف موجود است. بسته به بودجه خود می‌توانید عینکی شیک برای همسر یا دوست خود بخرید.

3. هودی مردانه

ویژگی خوب هودی این است که می‌توان از آن در فصل بهار و همچنین زمستان استفاده کرد. هودی‌های مردانه با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع در بازار وجود دارند که می‌توانند هر سلیقه‌ای را راضی کند. با خرید هودی، لباسی کاربردی و جذاب کاده داده‌اید. در ضمن، هودی‌ها را می‌توان در خانه، هنگام پیاده روی و ورزش از آن استفاده کرد. پس نگران نباشید، هیچ آقایی از دریافت هودی به عنوان هدیه روز ولنتاین دلخور نمی‌شود.

4. ساعت و مچ بند هوشمند

یکی از پرکاربردترین وسایلی که هر مردی را به وجد می‌آورد، ساعت یا مچ‌بند هوشمند است. این محصولات می‌توانند زندگی را بسیار ساده‌تر کنند و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار دهند. ساعت‌های هوشمند در طرح‌های مختلف از بیضی تا دایره‌ای، مربعی و حتی نامتقارن در بازار موجود هستند. ویژگی‌های مختلف این ساعت‌ها می‌تواند در فعالیت‌های روزانه به همسر شما کمک کنند. بنابراین ساعت هوشمند یک هدیه ایده‌آل برای ولنتاین است.

5. قهوه ساز

قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های اکثر خانم‌ها و آقایان محسوب می‌شود. بنابراین قهوه ساز می‌تواند کادوی ولنتاین زنان و مردان باشد، ولی ما این کادو را در لیست هدیه مردان شرح می‌دهیم. بسته به اینکه همسر یا دوست شما قهوه را در منزل یا محل کار میل می‌کند، می‌توانید قهوه ساز مورد نظرتان را انتخاب کنید. در ضمن، بودجه شما هم در خرید این کادو تاثیر دارد. زیرا قهوه ساز جزو کادوهایی است که از ارزان تا گران قیمت را دربر می‌گیرد. برای خرید قهوه ساز حتما از افراد متخصص کمک بگیرید تا برندها را به خوبی بشناسد. اما فقط قهوه ساز نیست که کیفیت نوشیدنی را تضمین میکند، بلکه باید دانه یا پودر قهوه با کیفیت نیز تهیه کنید تا طعم واقعی قهوه را ارائه دهد.

 

6.کیف ورزشی

اگر دوست، همسر یا نامزد شما اهل ورزش است، قطعا به یک کیف ورزشی نیاز دارد. حتی اگر زیاد اهل ورزش نیست، می‌توانید با خرید یک کیف ورزشی او را به این کار تشویق کنید. برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که کیف‌های ورزشی مختلفی تولید می‌کنند. صرف نظر از بودجه‌ای که دارید، می‌توانید یکی از این کیف‌ها را برای روز ولنتاین خریداری کنید.

7. کنسول بازی

اینطور می‌توان گفت که کنسول بازی یکی از هیجان‌انگیزترین هدایایی است که می‌توانید برای یک مرد بخرید. به سختی می‌توانید فردی را پیدا کنید که با یک کنسول بازی هیجان زده و خوشحال نشود. اگر بودجه خرید کنسول‌های گران قیمت و جدید را ندارید، همچنان می‌توانید کنسول‌های قدیمی و نوستالژیک را با قیمتی کمتر خریداری کنید. اگر همسر یا دوست شما اهل بازی است، ما یک پیشنهاد ویژه برای‌تان داریم. شما می‌توانید با خرید جعبه بازی بارجیل، هم انواع بازی‌ها مثل مافیا و هم مخلوط مغز‌های آجیل را کادو دهید تا فرد مورد نظرتان در هنگام بازی کردن میل کند.

8. بلندگو بلوتوثی

شاید هنوز متوجه نشده باشید، اما بلندگوهای بلوتوثی می‌توانند نقش مهمی در زندگی روزمره ما ایفا کنند. این محصولات کوچک اما بسیار کاربردی هستند و هدیه خوبی برای آقایان به حساب می‌آیند. مرد زندگی شما می‌تواند در هر زمان و هر مکان با یک اسپیکر بلوتوثی از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرد. بدون اینکه این کار را بر دوش موبایل بگذارد.

9. ست چرم

این روزها خرید ست هدیه چرمی به یکی از رایج ترین کادوهای ولنتاین برای پسرها تبدیل شده است. اگر تا به حال ست چرم هدیه نداده‌اید، امسال این ست زیبا را کادو بدهید و دوست یا همسر خود را خوشحال کنید. به طور کلی، ست چرم به عنوان یک کادوی لوکس و شیک محسوب می‌شود. همچنین دوام بسیار بالایی دارد و تا سال‌ها بدون اینکه از کیفیت آن کم شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

10. انواع ساز موسیقی

اگر به دنبال کادوی ولنتاین برای یک فرد علاقه‌مند به هنر و موسیقی هستید، سازهای موسیقی انتخاب خوبی به شمار می‌روند. در این صورت همسر شما هر زمان که ساز بزند، به یاد شما می‌افتد. با اینکه قیمت برخی از سازها زیاد است یا شاید فرد مورد نظر زمان زیادی برای ثبت‌نام در کلاس‌های موسیقی را نداشته باشد، ولی شما می‌توانید یک ساده ساده‌تر را تهیه کنید. ساز دهنی، کالیمبا، فلوت و ملودیکا برخی از سازهای دستی قیمت مناسب محسوب می‌شوند. البته یادگیری این سازها به طور حرفه‌ای هم به زمان نیاز دارد، ولی نسبت به سازهای دیگر ساده‌تر هستند و به صورت خودآموز هم می‌توان آنها را یاد گرفت.

11. جاسویچی

به دنبال یک کادو ولنتاین ارزان، ولی به یاد ماندنی هستید؟! پس جاسویچی را در لیست خود قرار دهید. با اینکه جاسویچی هم انواع مختلفی دارد، ولی در هر صورت قیمت آن نسبت به کادوهای دیگر مقرون به‌صرفه‌تر است. شما می‌توانید یکی از انواع موجود در بازار را خریداری کنید یا اینکه یک جاسویچی سفارشی هدیه بدهید. نوع سفارشی بر اساس طرح و متریال مورد نظر شما درست می‌شود. در این صورت دوست شما هر روز از جاسویچی استفاده می‌کند و هر بار به یاد شما می‌افتد.

ایده کادو ولنتاین برای دختر

خانم‌ها سلیقه‌های متفاوتی دارند و این موضوع می‌تواند کار را برای شما سخت کند. ولی بعضی از کادوها هستند که تمامی خانم‌ها را با هر سلیقه‌ای خوشحال می‌کنند. این کادوها شامل موارد زیر می‌شوند:

1. انواع زیورآلات

جواهرات موجود در ست‌ها و نیم ست‌ها، هدایای جذاب و مد روز ولنتاین برای دختران هستند. البته به شرطی که با سلیقه و سبک همسر یا دوست خود آشنا باشید. در این صورت می‌توانید بهترین مدل موجود را انتخاب کنید. این ست‌ها در جنس‌های مختلفی به فروش می‌رسند. البته لازم نیست حتما یک ست یا نیم ست تهیه کنید، می‌توانید زیورآلات تکی بخرید.

برای مثال، پابند رمانتیک‌ترین هدیه‌ای است که می‌تواند یک دختر را خوشحال کند. در رتبه بعدی گردنبند قرار دارد، بسته به سلیقه همسرتان می‌توانید رنگ نقره‌ای یا طلایی تهیه کنید. دقت داشته باشید که برخی از دختران رنگ زرد را دوست ندارند، پس به سراغ طلای سفید یا نقره بروید.

2. شکلات و کاکائو

بسیاری از دختران وقتی کادو ولنتاین خود را باز می‌کنند، اولین چیزی که به دنبال آن هستند، شکلات است. پس اگر گران‌ترین و شیک‌ترین کادو را هم خریدید، شکلات را هم در کنار آن قرار دهید. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که خانم‌ها در انتخاب نوع شکلات سلیقه‌های متفاوتی دارند. اگر می‌دانید دوست یا همسر شما چه نوع شکلاتی را دوست دارد، کار شما آسان است. شکلات تلخ، سفید، میوه‌ای و … برخی از خوشمزه‌ترین‌های موجود در بازار هستند. اما اگر سلیقه او را نمی‌دانید، توصیه می‌کنیم که ریسک نکنید و شکلات‌های ترکیبی با همه طعم‌ها را بخرید. به علاوه، در کنار همه این‌ها یک نوتلا می‌تواند خوشحالی او را تکمیل کند.

البته هر خانمی هم طعم شیرین را ترجیح نمی‌دهد و برخی از خانم‌ها عاشق طعم ترش هستند. بنابراین باید به فکر خوارکی‌هایی مثل لواشک و آلوچه باشید. در ضمن می‌توانید با مخلوط کردن طعم ترش با طعم شیرین شکلات، کادویی جذاب تدارک ببینید. اگر به دنبال خوارکی‌های ترش هستید، شک نکنید و همین حالا جعبه هدیه دخترانه بارجیل را سفارش دهید. این جعبه شامل توت فرنگی درسته خشک، دراژه زرشک، آلو کیوبی و آلبالو خشک می‌شود و هر فردی را مجذوب خود می‌کند.

 

3. ست لوازم آرایشی

بدون شک یکی از اولین چیزهایی که برای هدیه ولنتاین خانم‌ها به نظرتان می‌رسد، ست لوازم آرایشی است. لوازم آرایش در بین همه خانم‌ها محبوبیت دارد و حتی کسانی که به صورت روزانه آرایش نمی‌کنند نیز با دریافت این ست‌ها هیجان‌زده می‌شوند. بهتر است زمان‌تان را برای خرید لوازم آرایشی تلف نکنید. ست‌هایی که به عنوان هدیه طراحی می‌شوند، معمولا جذاب به نظر می‌رسند و در جعبه‌های مناسبی عرضه می‌شوند. البته ممکن است همسر شما برخی از آنها را استفاده نکند. بنابراین می‌توانید ست را به شکل سفارشی خریداری کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied