شمانیوز
شما نیوز

تارت ایتالیایی

طرز تهیه تارت ایتالیایی با گیلاس خوش طعم و مجلسی

درست کردن یک شیرینی خوشمزه و عالی ایتالیایی این آموزش خوشمزه را از دست ندهید.

طرز تهیه تارت ایتالیایی با گیلاس خوش طعم و مجلسی

به گزارش شمانیوز : تارت ها از خانواده پای هستند و طعم و مزه بسیار خوبی دارند و شما می توانید این بار تارت را به سبک ایتالیایی تهیه کنید. این تارت با گیلاس و مارمالاد گیلاس تهیه شده است و شما می توانید از هر نوع میوه ی که دوست دارید در تهیه این تارت استفاده کنید و از این شیرینی خوشمزه و ایتالیایی در کنار خانواده و به همراه یک لیوان چای یا قهوه لذت ببرید. برای تهیه این تازت می توانید از قالب مخصوص تازت استفاده کنید و یا مواد را داخل یک قالب چینی بریزید

 

مواد لازم

کره ی سرد ۱ پیمانه
آرد ۲ پیمانه
زرده ی تخم مرغ ۱ عدد
نمک ۱ پنس
پودر شکر ۳/۴ پیمانه
وانیل ۱/۴ ق چای خوری

مواد لازم برای تهیه مواد میانی

کره ۱/۲ پیمانه
شکر دانه ریز ۱/۲ پیمانه
تخم مرغ ۲ عدد
وانیل ۱/۴ ق چای خوری
پودر بادام ۳/۴ پیمانه
آرد ۱/۴ پیمانه
بیکینگ پودر ۱/۲ ق چای خوری
گیلاس هسته گرفته ۱/۴ پیمانه
مارمالاد گیلاس ۱/۲ پیمانه
پرک بادام ۱ ق سوپ خوری

 

 

مرحله اول: تهیه خمیر تارت

ابتدا باید خمیر تارت را تهیه کنید. آرد و کره ی سرد مکعبی خرد شده را داخل دستگاه غذاساز میکس کرده تا به حالت خرده نان درآید و پودر شکر و نمک و وانیل را افزوده و همزده و زرده ی تخم مرغ را افزوده و خمیر را همزده و جمع میکنیم و خمیر نیازی به ورز دادن ندارد .

 

مرحله دوم: استراحت خمیر

خمیر را داخل کیسه فریزر قرار داده و داخل یخچال به مدت نیم ساعت استراحت دهید و سپس داخل قالب ۲۰ سانتی به ضخامت ۴ میل پهن میکنیم به طوری که کف و دیواره ها را بپوشاند و با چنگال در خمیر کف قالب سوراخ ایجاد کرده و داخل یخچال قرار دهید و لایه ی بادامی میانی را آماده کنید.

مرحله سوم: هم زدن کره

کره و شکر دانه ریز را با همزن برقی بزنید تا حجم گرفته و تغییر رنگ دهد و تخم مرغها را یکی یکی افزوده و همزده و وانیل را اضافه کنید و آرد و بکینگ پودر را با هم ترکیب کرده و به تخم مرغ ها افزوده و همزده و پودر بادام را اضافه کنید و به آرامی و در حد مخلوط شدن هم بزنید.

 

مرحله چهارم: تهیه تارت ایتالیایی

خمیر تارت را از یخچال بیرون آورده و با مارمالاد گیلاس یک لایه روی سطح خمیر را پوشانده و سپس مواد میانی بادامی را به آرامی روی مارمالاد ریخته و گیلاس های هسته گرفته را روی مواد میانی چیده و پرک بادام روی مواد پخش کرده و قالب را داخل فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه ی سانتیگراد به مدت تقریبی ۳۵ دقیقه یا تا زمانیکه تارت ما پخته و طلایی شود ، قرار دهید. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی