شمانیوز
شما نیوز

گوهر خیراندیش | ویدیو گوهر خیراندیش

ویدیو | فیلمی دیده نشده از گویندگی اخبار گوهر خیراندیش

ویدیویی از گویندگی اخبار توسط گوهر خیراندیش در فضای مجازی منتشر شده است.

ویدیو | فیلمی دیده نشده از گویندگی اخبار گوهر خیراندیش

به گزارش شمانیوز :ویدیویی از گویندگی اخبار توسط گوهر خیراندیش در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدیو گوهر خیراندیش احتمالا مربوط به یکی از فیلم هایش می باشد. گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون است. گوهر خیراندیش همسر مرحوم ، جمشید اسماعیل بوده است. در ادامه ویدیو کمتر دیده نشده از گوهر خیراندیش را مشاهده میکنید.

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش متولد ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تهران سال ۱۳۶۹ و دکترای افتخاری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۷۹ می باشد.

اولین بار در سال ۱۳۴۹ وقتی تنها ۱۳ سال داشت در نمایش «عروس» با نقش عذرا به کارگردانی جمشید اسماعیل خانی در تالار ابوریحان شیراز بروی صحنه رفت.

خودش می گوید؛ من در کلاس نهم مشغول تحصیل بودم که جمشید عزیز به دبیرستان ما آمد و بعنوان کارگردان مرا برای بازی در این نمایش انتخاب کرد.

دو سال بعد از اولین تجربه بازیگری در سال ۱۳۵۱ وقتی ۱۸ ساله بود با جمشید اسماعیل خانی ۲۲ ساله در حالی که پدر مخالف و مادر موافق این وصلت بود ازدواج کرد.

خودش می گوید چون دبیرستان می رفتم و به لحاظ قوانین مدرسه برایم مشکل پیش می آمد وقتی عقد کردیم در شناسنامه ام قید نشد تا وقتی که دیپلم گرفتم.

در نتیجه حاصل این زندگی یک پسر بنام «امید» و دو دختر بنام «آزاده» و «آناهیتا» شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی