شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث| اسیدپاشی

اسید پاش سمنانی دستگیر شد| متهم اوباش سطح ٣ بود

مردی که در سمنان روی یک خودرو اسید پاشیده بود؛ از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

اسید پاش سمنانی دستگیر شد| متهم اوباش سطح ٣ بود

به گزارش شمانیوز، اسیدپاشی از آن دسته جرم های خشونت آمیز است که بیش تر در مورد زنان صورت می گیرد و در مواردی نیز ممکن است باعث مرگ فرد نیز بشود. اسیدپاشی حمله‌ای است که نه به قصد قتل، بلکه معمولاً برای انتقام و نابودی زندگی اجتماعی و آینده قربانی انجام می‌شود.

سرهنگ عباس عرب فرمانده انتظامی شهرستان سمنان 25 بهمن ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: برابر گزارش واصله مبنی بر وقوع یک مورد اسیدپاشی روی خودرو یکی از شهروندان در شهر سمنان بلافاصله شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ گلستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات اولیه و همچنین استفاده از ابزارهای نوین، پلیسی توانستند این متهم را شناسایی و در عملیاتی منسجم دستگیر کنند.

سرهنگ عرب تصریح کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش سطح سه و دارای سوابق متعدد کیفری بود که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی و از آن طریق روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان در پایان از شهروندان خواست هشدارها و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه ایجاد مزاحمت و ناهنجاری توسط اراذل و اوباش از طریق مرکز فوریتهای ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied