شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس

پرسپولیس به دنبال جذب دروازه‌بان جدید می‌رود؟| گلرهای آکادمی جایگزین بیرانوند می‌شوند

پرسپولیس در این فصل بعد از جدایی گلر دومش؛ دروازه‌بان دیگری جذب نکرده و این موضوع کار را برای سرخ‌پوشان سخت می‌کند.

پرسپولیس به دنبال جذب دروازه‌بان جدید می‌رود؟| گلرهای آکادمی جایگزین بیرانوند می‌شوند

 به گزارش شمانیوز، تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات توانست بازیکنان خوبی را جذب کند. اگر چه جذب بازیکنان در تیم پرسپولیس با حاشیه‌هایی همراه بود. پرسپولیس با هدایت اوسمار باید برای برخی بازیکنان تصمیم‌گیری کند. به نظر می رسد در حال حاضر پرسپولیس نیاز دارد تا یک دروازه‌بان جدید جذب کند.

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی احمد گوهری را به طور قرضی به آلومینیوم اراک داد و پس از آن دیگر گلر جدیدی نخرید و در این مدت گلرهای آکادمی پرسپولیس بدون هیچ تجربه‌ای در میدان‌های رسمی به عنوان جانشین بیرانوند روی نیمکت نشسته‌اند.

با این حال بیرانوند تا اینجا در تمام بازی‌های فصل حضور داشته اما محرومیت و مصدومیت در فوتبال اجتناب ناپذیر است. در حالی که در پنجره زمستانی نیز صحبت از خرید یک گلر دیگر به میان آمد اما پرسپولیس تاکنون دروازه‌بان جدیدی نخریده است.

اوسمار ویه‌را نیز در این خصوص گفت: "ما در این فصل برای گرفتن بازیکن محدودیت داریم و شاید به خیلی تیم‌ها آسیب زده باشد. ما دنبال این هستیم که دروازه‌بان دوم بیاوریم اما اگر قرار باشد بازیکنی که بازی نکرده بیاوریم، دروازه‌بان‌هایی که داریم بهتر هستند."

با این حرف ابهام‌ها در مورد جذب گلر دوم بیشتر می‌شود و شاید پرسپولیس در مقاطعی از فصل مجبور به استفاده از گلر آکادمی خود بشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی