شمانیوز
شما نیوز

کوروش کمپانی

نخستین مصاحبه مالک کوروش کمپانی پس از فرار| قصد کلاهبرداری نداشتیم!

مالک متواری کوروش کمپانی گفت: در کوروش کمپانی یک سال و دو ماه پیش فروش تلفن همراه رو شروع کردیم ، در این یک سال و دو ماه در ماه های اول بالای صد میلیارد تومن دستگاه فروختیم و تمامی دستگاه ها تحویل مشتریان شد.

نخستین مصاحبه مالک کوروش کمپانی پس از فرار| قصد کلاهبرداری نداشتیم!

به گزارش شما نیوز، مالک کوروش کمپانی بعد از متواری شدن در یک مصاحبه اعلام کرد که 130 یا 140 میلیارد بدهکارم، او گفت قصد کلاهبرداری نداشته و گفت:اگر قصه کلاهبرداری بوده، کوروش کمپانی یک سال و دو ماه پیش فروش تلفن همراه رو شروع کرد، کوروش کمپانی در این یک سال و دو ماه در ماه های اول بالای صد میلیارد تومن دستگاه فروخت و تمامی دستگاه ها تحویل مشتریان شد و اگر قرار بر کلاهبرداری بود، روزهای اول می تونستیم خیلی راحت فلنگ رو ببندیم و خداحافظ.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از ورود پلیس به پرونده «کوروش کمپانی» خبر داد و گفت:1 نفر در این ماجرا بازداشت شد و 2 نفر تحت تعقیب هستند. گفته می شود که پدر مالک کوروش کمپانی به عنوان همدست اودستگیرشده است.

سردار رحیمی از افرادی که برای خرید آیفون 20 میلیونی از کوروش کمپانی ثبت‌نام کرده بودند، خواست همراه مدارک و مستندات خود به‌منظور تشکیل پرونده، به مرکز پلیس امنیت اقتصادی فراجا در ابتدای بلوار مرزداران مراجعه کنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied