آیندهنگری در حوزه سلامت ضرورتی مهم است
به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر سید بصیر هاشمی دوشنبه در نشست کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی در شیراز اظهار داشت: نشستهای علمی و پژوهشی اقدامی مؤثر در پیشبرد اهداف کلان نظام سلامت کشور و بهبود روند علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه است.
وی با تأکید بر جایگاه ممتاز دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سطح ملی و منطقهای، ادامه داد: حضور اساتید فرهیخته و چهرههای ماندگار در این دانشگاه، پشتوانهای ارزشمند است که باید با بهرهگیری هدفمند از این توانمندیها، زمینهساز ارتقای کیفیت آموزش، سلامت جامعه و ارائه خدمات درمانی مؤثر به بیماران باشیم.
او آیندهنگری در حوزه سلامت و پزشکی را ضرورتی مهم دانست و افزود: برنامهریزی هوشمندانه و استفاده از ظرفیتهای موجود باید به گونهای باشد که اثرات مثبت آن در نظام سلامت و زندگی مردم ملموس و ماندگار باشد.
.gif)



0 دیدگاه