شمانیوز
شما نیوز

حقوق بازنشستگان

بازنشستگان بخوانند / زمان واریز حقوق بازنشستگان تغییر کرد

بازنشستگان بخوانند / زمان واریز حقوق بازنشستگان تغییر کرد

براساس اخبار منتشر شده با توجه به همزمانی تاریخ پرداخت حقوق تیرماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی تغییر کرده است.

به گزارش شمانیوز :حقوق بازنشستگان معمولاً بر اساس قوانین و مقررات مربوط به بازنشستگی در هر کشور مشخص می‌شود. در ایران، بازنشستگی به عنوان یکی از حقوق اجتماعی و کارگری مورد توجه است. حقوق بازنشستگان ممکن است شامل پرداخت ماهیانه یا سالیانه یک مبلغ پولی به عنوان بازنشسته، پوشش درمانی، تخفیفات مالیاتی و سایر مزایا باشد.

برای اطلاعات دقیقتر در مورد حقوق بازنشستگان در ایران، می‌توانید به سازمان تأمین اجتماعی یا سایر مراجع مربوطه مراجعه کنید. همچنین، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز می‌تواند منابع و اطلاعات مفیدی در این زمینه فراهم کند.

زمان واریز حقوق بازنشستگان تغییر کرد 

 با توجه به همزمانی تاریخ پرداخت حقوق تیرماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی با تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، زمان‌بندی پرداخت حقوق این ماه بازنشستگان، تغییراتی نسبت به ماه‌های قبلی داشته است.

حقوق تیر ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران  سازمان تامین اجتماعی با توجه به تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی بر اساس زمان بندی اعلامی جدید پرداخت می‌شود.

 برخی بازنشستگان در روزهای اخیر اعلام کردند که حقوق تیرماه خود را در موعد مقرر دریافت نکرده‌اند پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان داد که در این ماه نیز مطابق ماه‌های قبل؛ پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی از 20 تیر ماه آغاز شده است و با پرداخت حقوق همکاران بازنشسته این سازمان در تاریخ یکم مرداد ماه خاتمه می‌یابد.

با توجه به همزمانی تاریخ پرداخت حقوق تیرماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی با تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، زمان‌بندی پرداخت حقوق این ماه بازنشستگان، تغییراتی نسبت به ماه‌های قبلی داشته و مطابق جدول زیر است:

حقوق بازنشستگان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی