شمانیوز
شما نیوز

وزش باد 97 کیلومتری در دامغان

سرپرست پیش‌بینی و صدور پیش‌آگاهی‌های جوی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان از تداوم بارش برف و باران تا بعدازظهر امروز در استان خبر داد.

سرپرست پیش‌بینی و صدور پیش‌آگاهی‌های جوی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان از تداوم بارش برف و باران تا بعدازظهر امروز در استان خبر داد.

«نادیا میرشجاع» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، افزود: امروز بارش برف در مناطق مرکزی، شرق و نواحی شمال استان سمنان ادامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت این سامانه بارشی طی امروز در استان ادامه داد: این سامانه بارشی به‌تدریج بعدازظهر امروز از استان خارج می‌شود.

سرپرست پیش‌بینی و صدور پیش‌آگاهی‌های جوی اداره‌کل هواشناسی استان با اشاره به بارش برف در شهرستان شاهرود گفت: در شهرستان شاهرود صبح امروز 1.5 سانتی برف گزارش شد و هم‌اکنون نیز با کولاک برف همراه است.

میرشجاع با اشاره به بالاترین میزان بارش برف در استان گفت: نردین و رضوان شاهرود با 10 سانتی برف بیشترین میزان بارش برف را از دیروز داشتند.

وی میزان بارش برف در مهدی‌شهر را 6 سانتی‌متر دانست و گفت: در شهمیرزاد نیز 4 سانتی‌متر برف گزارش شد که سبب تعطیلی برخی مدارس شد.

سرپرست پیش‌بینی و صدور پیش‌آگاهی‌های جوی اداره‌کل هواشناسی استان سمنان، میزان بارش برف را در مرکز استان 3.3 سانتی‌متر دانست و گفت: در سمنان از دیروز علاوه‌بر بارش برف 6.8 میلی‌متر نیز بارش گزارش‌شده است.

میرشجاع بابیان این‌که بسطام شاهرود با 9 سانتی‌متر برف از دیگر نقاط پربارش استان در 24 ساعت اخیر بوده است، تصریح کرد: این سامانه بارشی در مجن شاهرود سبب بارش هفت سانتی‌متری برف شد.

وی هم‌چنین از وزش باد شدید در سطح استان خبر داد و گفت: باد شدید در استان از دیروز آغاز شد و امروز نیز ادامه دارد.

سرپرست پیش‌بینی و صدور پیش‌آگاهی‌های جوی اداره‌کل هواشناسی استان بیشترین میزان وزش باد در استان را در شهرستان دامغان دانست و یادآور شد: وزش باد شدید در شهرستان دامغان 97 کیلومتر بر ساعت گزارش شد و گرمسار و قلعه‌نو خرقان با وزش باد 80 کیلومتر بر ساعت در ردیف‌های بعدی قرار داشتند.

*عکس تزیینی است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied