شمانیوز
شما نیوز

انتخابات

بازداشت ٩٨ نفر به دلیل تخلفات انتخاباتی| جزییات بیشتر را بخوانید

رئیس کل دادگستری استان کرمان از بازداشت ۹۸ نفر مرتکب جرایم انتخاباتی در استان کرمان خبر داد.

بازداشت ٩٨ نفر به دلیل تخلفات انتخاباتی| جزییات بیشتر را بخوانید

به گزارش شمانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در جلسه شورای معاونین قضائی استان اظهار داشت: خوشبختانه در این دور از انتخابات همچون سنوات قبل شاهد کمترین میزان تخلفات و جرائم انتخاباتی بودیم.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خطاب به نامزد‌های انتخاباتی و منتخبین مردم اعلام کرد: همه باید به انتخاب و رای مردم احترام بگذارند چه کسانی که پیروز انتخابات شده‌اند و چه کسانی که رای لازم را کسب نکرده‌اند.

رییس شورای قضایی استان کرمان در خصوص جرائم انتخاباتی روز رای گیری در سطح استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۸ نفر که مرتکب جرائم وتخلفات انتخاباتی از قبیل خرید و فروش رای و تبلیغات غیر مجاز در استان کرمان شده بودند، تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و بازداشت شده‌اند.

وی ادامه داد: اکثر این افراد شامگاه جمعه ۱۱ اسفند ماه باصدور دستورات قضایی و قرار تامین مناسب آزاد شده‌اند و رسیدگی به پرونده سایر متهمان در شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام حمیدی افراد بازداشت شده مربوط به شهرستان‌های سیرجان، بم، جیرفت، بردسیر، بافت، کرمان، ارزوییه، شهربابک، راور، نرماشیر و فهرج می‌باشند.

حجت الاسلام حمیدی از اقدامات ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان به ویژه دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، روسای دادگستری و دادستان‌های سراسر استان تشکر و قدردانی نمود و گفت: ۵۲ شعبه ویژه جهت رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در حوزه‌های قضائی سراسر استان تشکیل شد تا به جرائم این حوزه رسیدگی شود.

رییس شورای قضایی استان کرمان بیان داشت: شعبات ویژه رسیدگی کننده به جرائم انتخاباتی در روز رای گیری فعال بودند و همچنین روسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌های استان کرمان نیز در یازدهم اسفند بر نحوه برگزاری انتخابات در حوزه قضائی خود نظارت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied