شمانیوز
شما نیوز

ترفند کاربردی برای عروس ها | با این ترفند خودتو تو دل مادر شوهر جا کن

دلبری کردن از خانواده شوهر با رفتار مناسب و احترام می‌تواند به شما کمک کند تا رابطه خود را با آنها قوی‌تر کنید و زندگی مشترک شادتر و آرام‌تری داشته باشید.

ترفند کاربردی برای عروس ها | با این ترفند خودتو تو دل مادر شوهر جا کن

دلبری کردن از خانواده شوهر با رفتار مناسب و احترام می‌تواند به شما کمک کند تا رابطه خود را با آنها قوی‌تر کنید و زندگی مشترک شادتر و آرام‌تری داشته باشید.

برای تبریک مناسبت‌ها پیش قدم باشید

یکی از وظایف ما کوچکترها نسبت به بزرگترها به خصوص والدین خود و والدین همسرمان تبریک مناسبت‌ها و روزهای به خصوص است. به عنوان مثال در اعیاد مذهبی یا مناسبت‌هایی همچون روز مادر و روز پدر یا تاریخ تولد مادر شوهر پدر شوهر لازم است با آنها تماس گرفته و این مناسبت‌ها را به آنها تبریک بگویید ولی فراموش نکنید که تماس‌های شما خیلی طولانی نباشد.

حتی هنگام سوار شدن به ماشین احترام را رعایت کنید

گاهی پیش می‌آید که مادر شوهر یا پدر شوهرتان همراه شما مسافتی را طی کنند؛ در این مواقع ادب حکم می‌کند که شما از آنها بخواهید در صندلی جلوی خودرو بنشینند تا به این شکل احترام خود نسبت به آنها را نشان دهید. مطمئن باشید با این رفتار در نظر همسرتان هم محبوب‌تر خواهید بود.

سالی یکی دوباره برای خانواده همسر میهمانی بگیرید

سالی یکی دو بار مهمانی مفصل ترتیب دهید؛ علاوه بر رفت و آمدهای روتین و دور هم بودن‌های همیشگی با خانواده همسر، در طول سال یک یا دو بار به مناسبت های مختلف همچون عید نوروز، ماه رمضان یا تولد فرزند و همسرتان مهمانی مفصلی برای خانواده همسر ترتیب دهید و پذیرایتان در این مهمانی‌ها متفاوت‌تر باشد.

حواستان به رژیم غذایی والدین شوهرتان باشد

در طول هر دورهمی و میهمانی هایی که قرار است در خانه شما برگزار شود، حواستان به رژیم پدر شوهر یا مادر شوهر باشد. اغلب والدین ما بسته به بیماری پیش زمینه‌ای که دارند گاهاً از رژیم غذایی خاصی پیروی می‌کنند. شما به عنوان عروس خانواده از این مسئله قطعاً مطلع هستید و انتظار می‌رود زمانی که آنها برای صرف ناهار یا شام به منزل شما می‌آیند در تدارک غذا این مسئله را رعایت کنید. توجه شما به رژیم غذایی پدر شوهر مادر شوهر نوعی احترام است و جایگاه شما را در خانواده محکم‌تر می‌کند.

برای مراسم خانواده همسر کم نذارید

احتمالا شما هم با خانم‌هایی مواجه شده‌اید که بین مراسم عروسی یا میهمانی‌هایی که در خانواده و فامیل خودشان برگزار می‌شود و فامیل همسر، تفاوت فاحشی قائل می‌شوند و آنگونه که برای فامیل خود تدارکات می‌بینند برای فامیل همسر رفتار نمی‌کنند در صورتی که این نوعی بی‌ سیاستی است. یک عروس با سیاست همیشه برای هر دو موقعیت به یک اندازه اهمیت قائل می‌شود و شاید حتی برای حضور در مراسمی که فامیل همسر در آن حضور دارند سنگ تمام می‌گذارد.

از مسافرت بدون سوغاتی برنگردید

وقتی به مسافرت می‌روید مهم نیست این سفر شما به کجا و با چه هدفی باشد، حتماً برای پدر و مادر همسرتان یک یادگاری و سوغاتی هرچند سبک و کوچک تهیه کنید تا این گونه به آنها ثابت کنید که در همه حال به یادشان هستید و نسبت به آنها محبت خاصی دارید.

فراموش نکنید اگر همسرتان برای پدر و مادرش وسیله‌ یا ملزوماتی تهیه می‌کند هرگز او را سرزنش نکنید و برعکس در این امر خود را بسیار مشتاق نشان دهید و حتی اگر همسرتان در انجام وظایفش نسبت به والدین خود کوتاهی کرد این مسئله را به او یادآور شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied