شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

همه چیز درباره قیمت مبلمان اداری

مسائل مهمی در تعیین قیمت مبلمان اداری تأثیر گذار است قبل از تهیه مبلمان حتماً به محیط اداری مورد استفاده و کیفیت محصول توجه کنید. معیار تعیین قیمت در درجه اول مواد اولیه بکار رفته است همچنین معیارهای دیگر نظیر کیفیت، برند، یراق آلات و طرح مبلمان در تعیین قیمت مؤثر است.

همه چیز درباره قیمت مبلمان اداری

مسائل مهمی در تعیین قیمت مبلمان اداری تأثیر گذار است قبل از تهیه مبلمان حتماً به محیط اداری مورد استفاده و کیفیت محصول توجه کنید. معیار تعیین قیمت در درجه اول مواد اولیه بکار رفته است همچنین معیارهای دیگر نظیر کیفیت، برند، یراق آلات و طرح مبلمان در تعیین قیمت مؤثر است.

 

درباره قیمت مبلمان اداری چه می دانید؟

آیا تاکنون به این اندیشیده اید که قیمت مبلمان اداری بر چه اساسی تعیین می شود؟

امروزه در تمامی ادارات همانند منازل به دکوراسیون اداری توجه زیادی می شود و از انواع مختلف پارتیشن های اداری و مبلمان اداری در فضای کاری استفاده می کنند. در دکوراسیون اداری و ملزومات بیشتر از چوب، ام دی اف، فلز و شیشه استفاده می شود که هر کدام با هر جنس و طرحی در قیمت نهایی تأثیر دارد. در زیر بیشتر با معیارهای تعیین قیمت این ملزومات اداری آشنا می شویم.

 

قیمت مبلمان اداری بر چه اساسی تعیین می شود؟

استفاده از مبلمان اداری به فضا و محیط کار حالتی رسمی و مدرنیته می بخشد. مبلمان اداری از فاکتورهای اصلی دکوراسیون اداری است و با توجه به اینکه افراد یک سوم از وقت خود را در محیط کار می گذرانند و بیشتر این وقت ها در پشت میز و روی صندلی اداری هستند پس بهتر است بهترین مبلمان اداری انتخاب شود تا سلامت جسمی و روانی افراد در محیط کار حفظ شود. قیمت مبلمان اداری بر اساس عناصری نظیر مواد اولیه، یراق آلات استفاده شده، طرح مبلمان اداری، گارانتی و خدمات پس از فروش و برند تعیین می شود. محصولات با قیمت پایین لزوماً محصولات خوب و با کیفیتی نیستند و ممکن است در تهیه آنها از لوازم اولیه مرغوب استفاده نشده باشد.

توجه به قیمت و هزینه های پرداختی برای دکوراسیون اداری بسیار مهم است مواد اولیه که از مهم‌ترین عوامل تأثیر گذار در تعیین قیمت می باشد می تواند بسته به نوع جنس نظیر چوب یا ام دی اف، نئوپان و یا روکش ملامینه و یا هایگلاس متفاوت باشد. دومین فاکتور تعیین قیمت یراق آلات استفاده شده می باشد که قیمت آن بسته به کشور سازنده و برند آن متفاوت است و همچنین هر کدام از ابزارها کیفیت متفاوتی دارد که اگر از ابزار مرغوب استفاده شود می توان ماندگاری مبلمان و پارتیشن اداری را بالا برد.

سبک و استایل مبلمان اداری در ادارات از دیگر معیارهای تعیین کننده ی قیمت است. استفاده از طرح های خاص و تخصصی و تهیه شده از برندهای معتبر قیمت بالاتری نسبت به طرح های ساده دارند. همچنین خرید از برندهای معروف علاوه بر خدمات اختصاصی شما هزینه ای هم بابت برند پرداخت می کنید که با توجه به مرغوبیت و ماندگاری بالای محصولات معتبر پرداخت این هزینه ها از ارزش خرید نمی کاهد.

همیشه تولید کنندگان برای دادن اطمینان به مصرف کنندگان خدمات پس از فروش و گارانتی می دهند و در ترغیب مشتریان به خرید بسیار تأثیر گذار است و در پایان کارایی و کیفیت بیشترین تأثیر را در قیمت گذاری ملزومات اداری دارد.

 

الزامات استفاده از مبلمان اداری

مبلمان اداری از مهم‌ترین الزامات اداری است که علاوه بر جان بخشیدن به فضا به محیط کار پرستیژ خاصی می دهد و مخاطبان با ورود به فضای کار انرژی خاصی می گیرند. با توجه به کوچک بودن فضاهای کاری امروزی از لوازم بسیاری برای بهینه سازی محیط استفاده می کنند. یکی دیگر از این لوازم پارتیشن اداری است که برای مدرن کردن فضاهای اداری و تطبیق دادن با شرایط روز در محیط های کاری استفاده می کنند. نبودن وقت کافی و نداشتن فضای مناسب برای ساخت دیوار و استیجاری بودن باعث استفاده از پارتیشن اداری می شود.

مدیران و صاحبان کسب و کار برای نظم دهی به محیط کار و مدیریت فضا و آرامش فکری کارکنان از مبلمان اداری با قیمت مناسب و کیفیت بالا استفاده می کنند برای صرفه جویی در هزینه خرید این گونه تجهیزات می تواند از چندین برند و شرکت مختلف و همچنین طرح ها و استایل های متفاوت قیمت گرفت و بعد با توجه به محیط کار و بودجه شرکت مناسب ترین دکوراسیون اداری را برگزید.

 

قیمت انواع مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری با توجه به کلاسیک بودن و مدرن بودن و سلطنتی بودن دکوراسیون اداری متفاوت است. در مبلمان کلاسیک متریال چوب معیار قیمت گذاری است ولی در مبلمان مدرن علاوه بر چوب، فلز و ام دی اف نیز در قیمت گذاری نقش دارد. در مبلمان کلاسیک بهتر است تمام تجهیزات در یک طرح و رنگ تهیه شود. اگر افراد مسن و فرهنگی در محیط کار رفت و آمد دارند بهتر است این سبک مبلمان انتخاب شود که قیمت آنها با توجه به چوب مورد استفاده نسبتاً بالا می باشد چون بر روی چوب انواع منبت کاری هایی انجام می شود و بیشتر از چرم طبیعی استفاده می شود. ولی در تولید مبلمان اداری از انواع چوب و ام دی اف و انواع پارچه ها استفاده می شود و بیشتر مناسب مکان هایی که نیروی جوان بیشتر رفت و آمد دارد کارایی دارد قیمت این سبک با توجه به طرح و جنس و ابعاد متفاوت است ولی نسبت به سبک کلاسیک و سلطنتی ارزان‌تر است.

                          

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied