شمانیوز
شما نیوز

از آتش‌سوزی در گاراژ ۱۰ هزار متری تا فوت کارگر ۲۱ ساله در شیرینی‌ فروشی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: بامداد امروز گاراژی به وسعت ۱۰ هزار متر مریع دچار حریق شد و در حادثه‌ای دیگر یک کارگر ۲۱ ساله در مغازه شیرینی جان خود را از دست داد.

از آتش‌سوزی در گاراژ ۱۰ هزار متری تا فوت کارگر ۲۱ ساله در شیرینی‌ فروشی

جلال ملکی اظهار داشت:‌ در ساعت 1:55 بامداد امروز آتش‌سوزی در یک مجمتع کارگاهی واقع در خولازیل مرکزی به سامانه آتش‌‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 5 ایستگاه به همراه خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:‌ با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک گاراژی به وسعت 10 هزار مترمربع که کارگاه‌های کوچک و بزرگ با چوب ساخته شده بود، بخشی از آن دچار حریق شده و در آتش‌ در حال سرایت به کارگاه‌های دیگر بود.

ملکی افزود: محلی آتش‌سوزی یک کارگاه چوب‌بری به وسعت 500 متر بود که کاملا شعله‌ور و سقف کارگاه نیز خراب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت:‌ آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و از سرایت آتش به دیگر اطراف جلوگیری کرند. خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت نداشتیم ولی خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت.

ملکی افزود:‌ پس از ایمن‌سازی‌های لازم در ساعت 5:05 بامداد عملیات این حادثه به پایان رسید و علت حادثه نیز در دست بررسی است.

وی افزود:‌ در حادثه‌ای دیگر در ساعت 9:18 امروز حادثه محبوس شدن فردی در داخل بالابر واقع در خیابان زعفرانیه به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و گروه نجات 16 به محل حادثه اعزام شد .

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد در یک فروشگاه شیرینی‌فروشی و قنادی یکی از کارگران قصد رفتن به طبقه فوقانی این فروشگاه را داشت که به دلیل نامشخصی این کارگر بین سقف و دیواره گرفتار می‌شود.

ملکی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شده و این جوان 21 ساله ایرانی را از بالابر خارج می‌کنند و تحویل عوامل اورژانس می‌دهند که متأسفانه مشخص می‌شود جان خود را از دست داده است. در ساعت 10:17 عملیات این حادثه به اتمام رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied