شمانیوز
شما نیوز

تحصیل ۳۴ هزار دانشجوی خارجی در ایران

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: امروز شاهد تحصیل بیش از ۳۴ هزار دانشجوی خارجی در کشور هستیم و افق دستیابی به جذب ۷۵ هزار دانشجو را مدنظر داریم.

تحصیل ۳۴ هزار دانشجوی خارجی در ایران

به گزارش شما نیوز ، right;"> خبرگزاری مهر: مجتبی صدیقی پیش از ظهر پنج شنبه در شانزدهمین آیین نکوداشت دانش‌آموختگان غیر ایرانی که در دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد حضور بیش از ۲۷ هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشورمان هستیم که با احتساب دانشجویان دانشگاه آزاد و علوم پزشکی به بیش از ۳۴ هزار نفر می‌رسد.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از دانشگاه‌های ایران در زمره دانشگاه‌های برتر دنیا هستند، افزود: با توجه به ظرفیت خوب آموزش عالی در کشور ایران در تلاش هستیم تا آمار جذب دانشجویان خارجی را به ویژه از کشورهای هم فکر با ایران بالاتر ببریم این امر با تبلیغ و آگاهسازی در زمینه قابلیت‌های آموزشی کشور ممکن می‌شود.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر ایجاد تسهیلات در زمینه‌های مختلف در راستای جذب دانشجویان خارجی ابراز داشت: امکانات اصولی برای اقامت دانشجویان خارجی، تسهیل امر ثبت‌نام و دسترسی راحت به اطلاعات کامل در زمینه نحوه آموزش و اساتید از طریق فضای مجازی و ایجاد سایت ویژه از مواردی است که درصدد تقویت آنها هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی