شمانیوز
شما نیوز

هفت تیرکشی در یک مناظره تلویزیونی

شما نیوز:یک نماینده پارلمان اردن در مناظره تلویزیونی با کارشناسی سیاسی پس از مشاجره لفظی درباره تحولات سوریه کفش خود را به سویش پرتاب کرد و پس از آن سلاح کمری خود را به سمت صورت وی نشانه رفت.

به گزارششما نيوز به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای "القدس العربی"، یک کارشناس سیاسی اردن از محمد الشوابکه نماینده پارلمان اردن به دلیل تهدید به قتل وی در برنامه زنده تلویزیونی به مقامات اردنی شکایت کرد.

بر اساس این گزارش هزاران نفر از مردم اردن پنجنشنبه شب در مناظره تلویزیونی شبکه خصوصی جوسات شاهد صحنه ای بودند که در آن محمد الشوابکه پس از شنیدن انتقادهای "منصور سیف الدین مراد" از نمایندگان سابق پارلمان اردن از مواضع وی و بالاگرفتن مشاجره لفظی، یک سلاح کمری نقره ای رنگ را از جیب سمت چپ خود بیرون آورد و به سمت صورت مراد نشانه گرفت.

منابع نزدیک به سیف الدین مراد گفتند این مرد به طور رسمی الشوابکه را به اقدام به فحاشی، حمله و تهدید به قتل در برابر چشم هزاران تن از شهروندان اردنی متهم کرده است اما با توجه به مصونیت قضایی الشوابکه این شکایت بی فایده است.

در این برنامه تلویزیونی با تشدید اختلاف نظرهای سیاسی بین دو طرف، الشوابکه مراد را متهم به مزدوری برای اطلاعات سوریه کرده بود و در مقابل مراد نیز خطاب به الشوبکی گفته بود نظام سوریه بهتر از رژیم‌های سلطنتی است که ما در اردن داریم.

به دنبال تبادل اتهامات بین دو طرف الشوابکه در ابتدا کفش خود را به سوی مراد پرتاب می کند که در این حین شبکه اقدام به قطع برنامه می کند اما پس از ادامه پخش برنامه مشاجره لفظی تا جایی ادامه می یابد که نماینده پارلمان سلاح کمری خود را از جیبش بیرون می آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied