شمانیوز
شما نیوز

بانه، مقصد 380 هزار مسافر نوروزی

فرماندار بانه گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی، بیش از 380 هزار مسافر به بانه مسافرت کردند.

فرماندار بانه گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی، بیش از 380 هزار مسافر به بانه مسافرت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، «راشد عذیری»، از ورود بیش از 380 هزار مسافر نوروزی در تعطیلات نوروزی امسال به بانه خبر داد و اظهار کرد: آمار ورود مسافران نوروزی به این شهرستان به علت بارش‌های اخیر هم‌چنین ممنوعیت تردد در جاده «سقز بانه» نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: از این تعداد مسافر نوروزی بیش از 80 هزار نفر در 6 هتل، 7 هتل آپارتمان، 29 مدرسه با 188 کلاس درس، 140 واحد استیجاری مجاز و 4 سالن ورزشی هم‌چنین مراکز اقامتی آموزش و پرورش، شهرداری و مهمان‌سراهای ادارات و نهادهای بانه اسکان داده شدند.

فرماندار بانه در ادامه خاطرنشان کرد: راه ارتباطی چند روستای دورافتاده به دلیل از میان رفتن پل با مشکلاتی مواجه شد که تمهیدات لازم برای بازسازی و برآورد خسارت‌ انجام شده است.

وی با بیان این‌که در بحث امکانات درون شهری و اماکن مسکونی در سطح شهر بانه مشکل و خسارت جدی نداشتیم، خاطرنشان کرد: خسارت جانی نیز در بانه نداشتیم و از نظر خسارت مالی نیز خسارت چشمگیری نبوده است.

عزیری با بیان این‌که بازار بانه بیشترین آمار گردشگران را در تعطیلات نوروزی امسال در سطح کردستان به خود اختصاص داد، خاطرنشان کرد: مناطق زیبا و دیدنی، دشت سورن و نجنه نیز بعد از بازار بانه در ردیف بیشترین بازدید گردشگران نوروزی در این شهرستان قرار داشتند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied