شمانیوز
شما نیوز

بازار داغ نمایشگاه کتاب در رفسنجان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):با گذشت سه روز از آغاز نمایشگاه بزرگ کتاب رفسنجان، شور و حال شهروندان بیشتر شده و بازار کتاب داغ است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،استقبالی که مردم این شهرستان در سومین روز از نمایشگاه بزرگ کتاب در رفسنجان از خود نشان دادند، موجب شد، مکان پارک برای اتومبیل ها نباشد و بازدید کنندگان مجبور بودند، خودروهای خود را در مسافتی بسیار دورتر از نمایشگاه پارک کنند.

امروز هر کس خبردار می شد، هوشنگ مرادی کرمانی در سالن نمایشگاه حضور دارد با عجله کتاب های خود را تهیه می کرد تا بتواند از مطالب ارزشمند این استاد استفاده کند و برای بسیاری از سئوالات خود پاسخ بشنود.

بازار نمایشگاه کتاب هم که داغ بود و هر لحظه به جمع بازدید کنندگان اضافه می شد، نمایشگاه های کالا که همیشه شب عید و سال تحصیلی باز می شوند این همه بازدید کننده ندارند و این نشان از فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این شهرستان دارد.

دانشجویان زیادی می پرسند تا چه روزی نمایشگاه باز است و می خواهند به دیگر دانشجویان بگویند به اینجا آمده و کتاب های خود را تهیه کنند، زیرا 40 درصد تخفیف دارد و بهترین فرصت است که از آن بهره مند شوند.

از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بن خرید کتاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه اهدا شد.

به گزارش فارس، نمایشگاه بزرگ کتاب رفسنجان هر روز صبح از 9 تا 13 ظهر و عصرها از 17 تا 21 شب تا دهم تیر ماه دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی