شمانیوز
شما نیوز

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

درخشش دانشجویان منطقه ۵ در المپیاد علمی کشوری

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشوری در چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم‌پزشکی کشور با کسب ۹ مدال رنگین و ۱۳ دیپلم افتخار در مراحل انفرادی و گروهی خبر داد.

درخشش دانشجویان منطقه ۵ در المپیاد علمی کشوری

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر «محسن رازقی» ضمن تبریک به مقام آوران این رویداد علمی گفت: دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کلان منطقه پنج، در این المپیاد موفق به کسب دو مدال طلای گروهی و هفت مدال برنز انفرادی و ۱۳ دیپلم افتخار شدند.

او با بیان اینکه مرحله نخست این المپیاد به صورت سراسری همراه با دیگر دانشگاه‌ های علوم‌ پزشکی، خرداد امسال در شیراز برگزار شد، ادامه داد: پس از اعلام نتایج پذیرفته‌ شدگان مرحله نخست در کلان منطقه های سراسر کشور، دانشجویان برگزیده در قالب گروهی مشغول به فعالیت شده و در شهریور سال جاری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسوول اداره استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز ضمن تبریک به دانشجویانی که موفق به کسب رتبه در این المپیاد شده‌اند، اظهار کرد: در مرحله نهایی این المپیاد در حیطه مطالعات میان رشته ای، تیم دانشگاه علوم پزشکی شیراز متشکل از «محمدجواد غلام زاده»، «نوید روان» و «شیما باقری» جزو راه یافتگان به ۱۰ تیم برتر بوده که در نهایت موفق به دریافت مدال طلای گروهی شدند.

دکتر «احمد غلامی» افزود: در بخش انفرادی این حیطه «محمدجواد غلامزاده» از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و «علیرضا حسینی» از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج موفق به کسب مدال برنز شدند، همچنین در این حیطه «فروزان شولی پور» و «وحید حاجی» موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.

مسوول تیم کلان منطقه پنج در چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور نیز گفت: از بین ۱۰ تیم برتر راه یافته به مرحله نهایی در حیطه کارآفرینی، دو تیم از کلان منطقه پنج حضور داشت که تیم اول متشکل از «مریم اسدی» و «حمیدرضا محقق»، «علیرضا پرنیان» و «محمدحسین ایمانی» و تیم دوم متشکل از «شیرین گرامی»، «نیلوفر حقانی» و «فاطمه کرمی» بودند و اعضای تیم دوم موفق به دریافت مدال طلای گروهی در حیطه کارآفرینی شدند.

دکتر «طاهره کلانتری» افزود: در این حیطه «مریم اسدی» و «نیلوفر حقانی» و «محمدحسین ایمانی» از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و «فاطمه کرمی» از دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس موفق به دریافت مدال برنز انفرادی؛ «شیرین گرامی» و «فریبا عباسی» از دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز موفق کسب دیپلم افتخار در حیطه کارآفرینی شدند.

او با اشاره به موفقیت «علی عسکری» از دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حیطه «تفکر علمی در علوم پایه» با کسب مدال برنز انفرادی، ادامه داد: «مهدی ملک پور» از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «امیرحسین تفنگ چی» از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و «مهرناز حسین زاده» نیز از دانشگاه علوم پزشکی فسا موفق کسب دیپلم افتخار شدند.

مسوول تیم کلان منطقه پنج در چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور اظهار کرد: در حیطه «استدلال بالینی»، «احسان طاهری فرد» و «عرفان طاهری فرد» از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و در حیطه «مدیریت نظام سلامت»، «زیدان عبدالهی»، «بهداد لشکری» و «سروش دهقان» و «آمنه توکلیان» از دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.

لازم به ذکر است مرحله نهایی چهاردهمین المپیاد دانشجویان علوم‌پزشکی سراسر کشور، از هفدهم تا بیست و ششم شهریور ۱۴۰۱ بین مناطق ۱۰ گانه کشور و در ۶ حیطه در تهران برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied